dc.contributor | Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes | |
dc.contributor | Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Innovació en Didàctiques Específiques | |
dc.contributor.author | Mas Inocentes, Núria | |
dc.date.accessioned | 2019-02-20T19:01:06Z | |
dc.date.available | 2019-02-20T19:01:06Z | |
dc.date.created | 2018 | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10854/5704 | |
dc.description | Curs 2017-2018 | es |
dc.description.abstract | El Treball Final de Màster que es presenta a continuació és un estudi de cas sobre un
àmbit que es desenvolupa a l’Escola Era de Dalt de Tona amb infants de cicle mitjà i
cicle superior. Els principals objectius que persegueix la recerca són analitzar la
competència matemàtica que intervé en un àmbit de matemàtiques basat en projectes;
analitzar la percepció de l’alumnat i de la mestra en relació als aprenentatges de
matemàtiques; així com relacionar els aprenentatges percebuts amb el rol que
desenvolupa el professorat. Per portar-lo a terme, s’ha elaborat una recerca qualitativa
a partir de diverses entrevistes i observacions als subjectes implicats en la investigació.
L’estudi en qüestió, ha permès evidenciar que intervenen pocs continguts i dimensions
i que existeix una coincidència parcial en relació a les percepcions dels subjectes de la
recerca. Així mateix, s’ha demostrat que les creences de la mestra afavoreixen models
i continguts d’aprenentatge. A més a més, quan porta a terme un paper actiu s’afavoreix
l’aprenentatge dels nens i de les nenes, de la mateixa manera que quan aquests
esdevenen els protagonistes de l’aprenentatge. | es |
dc.format | application/pdf | es |
dc.format.extent | 177 p. | es |
dc.language.iso | cat | es |
dc.rights | Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons | es |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/es/ | es |
dc.subject.other | Matemàtica -- Ensenyament | es |
dc.title | Anàlisi de la percepció dels aprenentatges de les Matemàtiques en un àmbit de Matemàtiques basat en projectes | es |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis | es |
dc.description.version | Director/a: Arnau Amat i Isabel Sellas | |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | es |