Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Innovació en Didàctiques Específiques
dc.contributor.authorMas Inocentes, Núria
dc.date.accessioned2019-02-20T19:01:06Z
dc.date.available2019-02-20T19:01:06Z
dc.date.created2018
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/5704
dc.descriptionCurs 2017-2018es
dc.description.abstractEl Treball Final de Màster que es presenta a continuació és un estudi de cas sobre un àmbit que es desenvolupa a l’Escola Era de Dalt de Tona amb infants de cicle mitjà i cicle superior. Els principals objectius que persegueix la recerca són analitzar la competència matemàtica que intervé en un àmbit de matemàtiques basat en projectes; analitzar la percepció de l’alumnat i de la mestra en relació als aprenentatges de matemàtiques; així com relacionar els aprenentatges percebuts amb el rol que desenvolupa el professorat. Per portar-lo a terme, s’ha elaborat una recerca qualitativa a partir de diverses entrevistes i observacions als subjectes implicats en la investigació. L’estudi en qüestió, ha permès evidenciar que intervenen pocs continguts i dimensions i que existeix una coincidència parcial en relació a les percepcions dels subjectes de la recerca. Així mateix, s’ha demostrat que les creences de la mestra afavoreixen models i continguts d’aprenentatge. A més a més, quan porta a terme un paper actiu s’afavoreix l’aprenentatge dels nens i de les nenes, de la mateixa manera que quan aquests esdevenen els protagonistes de l’aprenentatge.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent177 p.es
dc.language.isocates
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonses
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/es/es
dc.subject.otherMatemàtica -- Ensenyamentes
dc.titleAnàlisi de la percepció dels aprenentatges de les Matemàtiques en un àmbit de Matemàtiques basat en projecteses
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesises
dc.description.versionDirector/a: Arnau Amat i Isabel Sellas
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/es/
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint