Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes
dc.contributor.authorPorcar Tost, Marc
dc.date.accessioned2019-03-05T18:52:39Z
dc.date.available2019-03-05T18:52:39Z
dc.date.created2018-06
dc.date.issued2018-06
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/5730
dc.descriptionCurs 2017-2018es
dc.description.abstractLa finalitat d'aquest treball ha estat conèixer i entendre la percepció de la importància de l’educació física segons el clima motivacional a les classes d’educació física amb l'objectiu d'establir una estratègia educativa per incrementar la pràctica d'activitat física. S'ha emprat una mostra de 137 alumnes (64 noies i 73 nois) amb una edat mitjana de 13,1 anys (SD=1,034). S'han utilitzat dos instruments validats per avaluar la importància i utilitat de l’educació física (IEF) i la percepció del clima motivacional (PMCSQ-2) i s'han dut a terme 3 grups de discussió. Els resultats mostren una alta qualificació quantitativa en la importància de l'educació física (IEF1), però les puntuacions obtingudes tant qualitativament com quantitativament mostren que globalment la importància atribuïda a l’assignatura és moderada o baixa. S'observa una predominança del clima tasca respecte al clima ego i una correlació positiva significativa entre el clima tasca i la importància i la utilitat de l'educació física. Aquest estudi suggereix per tal d'augmentar la percepció significativa de la importància de l'educació física, juntament amb la promoció d'un clima motivacional orientat a la tasca, que fomentarà un context que els permetrà gaudir, divertir-se i assolir fites d'assoliment en les diferents tasques realitzades, cal realitzar i promoure continguts propis de la dimensió activitat física i salut per remarcar la importància i la utilitat d’un estil de vida actiu i saludable.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent56 p.es
dc.language.isocates
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonses
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/es
dc.subject.otherEducació física -- Ensenyamentes
dc.subject.otherMotivació en l'educacióes
dc.titlePercepció de la importància de l'educació física segons el clima motivacional generat pel professor/a en l’alumnat de secundàriaes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses
dc.altra.informacioDirector/a: Judit Bort Roig


Fitxers en aquest element

 

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Comparteix a TwitterComparteix a LinkedinComparteix a FacebookComparteix a TelegramComparteix a WhatsappImprimeix