Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes
dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorTeixidó Orriols, Mariona
dc.date.accessioned2019-03-06T15:32:57Z
dc.date.available2019-03-06T15:32:57Z
dc.date.created2018
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/5731
dc.descriptionCurs 2017-2018es
dc.description.abstractL’objectiu principal d’aquest estudi és aprofundir en el coneixement de la metodologia d’aprenentatge basat en projectes. Aquesta metodologia innovadora s’està implantant actualment en una gran quantitat d’escoles del territori català. Una d’elles, l’escola Joviat de Manresa. Per aconseguir l’objectiu proposat es realitza, en primer lloc un estudi general del treball que es fa en aquesta escola. En segon lloc, es detecten i analitzen les problemàtiques que comporta aquesta forma de treballar, així com el grau de satisfacció dels principals actors: alumnat i professorat. Finalment, una anàlisi de com l’àrea d’educació física pot intervenir i, fins i tot, liderar, projectes de l’ensenyament secundari obligatori Les dades s’obtenen de grups de discussió i entrevistes fetes a la mostra escollida, entre l’alumnat, el professorat i la direcció de l’escola. Els resultats demostren la satisfacció general de l’alumnat, malgrat planteja la necessitat d’una millora en l’ avaluació i la configuració dels grups de treball. Pel que fa al professorat, es demostra una voluntat general d’avançar en el camí tot i manifestar una inquietud per la falta de formació i temps material per a l’elaboració dels projectes. Finalment, es demostra l’evidència de l’oportunitat que té l’educació física per participar i liderar activament el nou procés pedagògic.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent75 p.es
dc.language.isocates
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonses
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/es
dc.subject.otherEstratègies d'aprenentatgees
dc.subject.otherEducació física -- Ensenyamentes
dc.subject.otherEnsenyament -- Metodologiaes
dc.titleAnàlisi del paper de l'Educació Física en l'aprenentatge basat en projecteses
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesises
dc.description.versionDirector/a: Albert Juncà
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint