dc.contributor | Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes | |
dc.contributor | Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes | |
dc.contributor.author | Teixidó Orriols, Mariona | |
dc.date.accessioned | 2019-03-06T15:32:57Z | |
dc.date.available | 2019-03-06T15:32:57Z | |
dc.date.created | 2018 | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10854/5731 | |
dc.description | Curs 2017-2018 | es |
dc.description.abstract | L’objectiu principal d’aquest estudi és aprofundir en el coneixement de la
metodologia d’aprenentatge basat en projectes. Aquesta metodologia
innovadora s’està implantant actualment en una gran quantitat d’escoles
del territori català. Una d’elles, l’escola Joviat de Manresa. Per aconseguir
l’objectiu proposat es realitza, en primer lloc un estudi general del treball
que es fa en aquesta escola. En segon lloc, es detecten i analitzen les
problemàtiques que comporta aquesta forma de treballar, així com el
grau de satisfacció dels principals actors: alumnat i professorat.
Finalment, una anàlisi de com l’àrea d’educació física pot intervenir i, fins i
tot, liderar, projectes de l’ensenyament secundari obligatori
Les dades s’obtenen de grups de discussió i entrevistes fetes a la mostra
escollida, entre l’alumnat, el professorat i la direcció de l’escola. Els
resultats demostren la satisfacció general de l’alumnat, malgrat planteja
la necessitat d’una millora en l’ avaluació i la configuració dels grups de
treball. Pel que fa al professorat, es demostra una voluntat general
d’avançar en el camí tot i manifestar una inquietud per la falta de
formació i temps material per a l’elaboració dels projectes. Finalment, es
demostra l’evidència de l’oportunitat que té l’educació física per participar
i liderar activament el nou procés pedagògic. | es |
dc.format | application/pdf | es |
dc.format.extent | 75 p. | es |
dc.language.iso | cat | es |
dc.rights | Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons | es |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ | es |
dc.subject.other | Estratègies d'aprenentatge | es |
dc.subject.other | Educació física -- Ensenyament | es |
dc.subject.other | Ensenyament -- Metodologia | es |
dc.title | Anàlisi del paper de l'Educació Física en l'aprenentatge basat en projectes | es |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis | es |
dc.description.version | Director/a: Albert Juncà | |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | es |