Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster en Educació Inclusiva
dc.contributor.authorMartínez Maireles, David
dc.date.accessioned2019-03-29T12:32:13Z
dc.date.available2019-03-29T12:32:13Z
dc.date.created2018-09-14
dc.date.issued2018-09-14
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/5757
dc.descriptionCurs 2017-2018es
dc.description.abstractL’objecte d’estudi d’aquesta investigació és el canvi de les pràctiques avaluatives dels docents que estan immersos en processos d’innovació de la seva pràctica educativa vinculada a tres eixos: l’aprenentatge cooperatiu, l’ensenyament i aprenentatge competencial i el treball per itineraris interdisciplinars d’aprenentatge. Amb l’objectiu d’identificar aquestes pràctiques avaluatives, s’ha realitzat un estudi de casos, en el que han participat tres centres de Catalunya de cada etapa educativa, infantil, primària i secundària que estan implementant aquesta innovació. Els resultats obtinguts, a través de l’anàlisi de les entrevistes semi-estructurades i de diferents evidències recollides, assenyalarien la necessitat d’una reformulació de la pràctica avaluativa alineant-la amb el nou procés d’ensenyament aprenentatge que s’està implementant.es
dc.description.abstractEl objeto de estudio de esta investigación es el cambio de las prácticas evaluativas de los docentes que están inmersos en procesos de innovación de su práctica educativa vinculada a tres ejes: el aprendizaje cooperativo, la enseñanza y aprendizaje competencial y el trabajo con itinerarios interdisciplinares de aprendizaje. Con el objetivo de identificar estas prácticas evaluativas, se ha realizado un estudio de casos, en el que han participado tres centros de Cataluña de cada etapa educativa, infantil, primaria y secundaria, que están implementando esta innovación. Los resultados obtenidos, a través del análisis de las entrevistas semi-estructuradas y de diferentes evidencias recogidas, señalarían la necesidad de una reformulación de la práctica evaluativa alineándola con el nuevo proceso de enseñanza aprendizaje que se está implementando.es
dc.description.abstractThe object of this research is the change in the evaluation practices of teachers who are immersed in processes of innovation in their educational practice linked to three axes: cooperative learning, competence teaching and competence learning, and the work through interdisciplinary learning itineraries. With the aim of identifying these evaluation practices, a case study has been carry out, in which three centers of Catalonia, which are implementing this innovation, have participated. Each one at a different stage of schooling: kindergarten, primary and secondary. The results obtained, through the analysis of semi-structured interviews and of different evidences collected, would indicate the need for a reformulation of the evaluation practice, aligning it with the new teaching-learning process that is being implemented.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent175 p.es
dc.language.isocates
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonses
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/es
dc.subject.otherAprenentatgees
dc.subject.otherEnsenyament -- Innovacionses
dc.subject.otherCooperació educativaes
dc.subject.otherPràctiques pedagògiqueses
dc.subject.otherCompetències professionals -- Ensenyamentes
dc.titleL'avaluació dels aprenentatges dels alumnes durant el procés d'innovació i millora de les pràctiques educatives inclusiveses
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesises
dc.description.versionTutor/a: Mila Naranjo Llanos
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses


Ficheros en el ítem

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Compartir en TwitterCompartir en LinkedinCompartir en FacebookCompartir en TelegramCompartir en WhatsappImprimir