Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes
dc.contributor.authorBarceló Bosch, Joel
dc.date.accessioned2019-04-03T17:14:45Z
dc.date.available2019-04-03T17:14:45Z
dc.date.created2018
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/5760
dc.descriptionCurs 2017-2018es
dc.description.abstractQuan es tracta d’educar competències emocionals orientades a la millora del benestar socioemocional dels alumnes trobem els jocs com un dels recursos pedagògics més potents. En aquest estudi es van examinar les següents quatre variables: domini d’acció motriu (jocs psicomotors, d’oposició, de cooperació i de cooperació-oposició), competició (presència o absència), gènere (masculí o femení) i tipus d’emoció suscitada (emocions positives, negatives o ambigües), per tal d’explicar l’impacte en la intensitat emocional que apareix a cada tipus de joc. Aquest estudi correspon a un disseny quasi-experimental on hi van participar un total de 28 alumnes d’un institut de Catalunya. El número total de sessions va ser de 6 i s’hi van realitzar un joc de cada família amb i sense competició. Després d’acabar cada joc els alumnes responien l’escala prèviament validada (Pere Lavega, March, & Filella, 2013) Games and Emotion Scale (GES) per tal d’identificar la intensitat suscitadaes
dc.description.abstractWhen the goal is to educate emotional competencies in order to improve the student’s socio-emotional well-being we have games as one of the most powerful pedagogical resources. This study examined following four variables: motor action domain (psychomotor, opposition, cooperation and cooperation-opposition games), competition (presence or absence), gender (male or female) and emotion raised (positive, negative or ambiguous), in order to explain the impact on emotional intensity that appears in each kind of game. This study corresponds to a quasi-experimental design involving a total of 28 students from an institute of Catalunya. A total of 6 sessions were realized where a game of each family with and without competition appeared. Students respond the previously validated (Lavega, March, et al., 2013) Games and Emotion Scale (GES) once finished the game in order to identify the intensity raised in each of the thirteen basic emotions (Bisquerra, 2003).
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent35 p.es
dc.language.isocates
dc.rightsTots els drets reservatses
dc.subject.otherEmocionses
dc.subject.otherJocses
dc.subject.otherEnsenyament secundaries
dc.titleL’Efecte emocional dels jocs en alumnes de segon d’Educació Secundària Obligatòriaes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccesses


Fitxers en aquest element

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Comparteix a TwitterComparteix a LinkedinComparteix a FacebookComparteix a TelegramComparteix a WhatsappImprimeix