Màster Universitari en Millora dels Ensenyaments de l'Educació Infantil i Primària: Envíos recientes
Mostrando ítems 21-34 de 34
-
D’una aula a un espai generador de benestar i aprenentatge. Relat d’un procés de millora
(2019)Aquest article té com a objectiu reflectir el procés de millora d’una aula d’infantil com a prova pilot per a veure quin impacte té l’espai envers el comportament, el benestar i els aprenentatges dels ... -
La millora de l’avaluació competencial (autoavaluació i coavaluació) en els projectes de coneixement del medi a dos cursos de Primària (1r i 4t)
(2019)La finalitat d’aquest article és donar a conèixer la implementació d’un projecte de millora, a l’Escola Bellpuig de St. Julià de Vilatorta, mitjançant una sèrie de fases enteses com a etapes compreses ... -
L’avaluació compartida en els ambients d’educació infantil: la importància de la presa de consciència en l’alumnat
(2019)En aquest article es presenta un estudi de cas en el que s’introdueix l’avaluació compartida durant les sessions d’ambients d’aprenentatge, en l’etapa d’educació infantil. En ell s’apunta la necessitat ... -
La geometria en els racons internivell amb co-docència a l’aula
(2019)El propòsit de l’article s’emmarca dins del Màster Universitari de Millora dels Ensenyaments de l’Educació Infantil i Primària, l’objectiu del qual és promoure un procés de Millora i Innovació Educativa ... -
Compartim aula: una experiència enriquidora de codocència
(2019)La codocència és una estratègia de treball que s’emmarca dins les cultures i pràctiques col·laboratives i és un bon recurs organitzatiu i metodològic per atendre les diverses necessitats de tots els ... -
L’Olivar, aprendre a través de la investigació. Més enllà d’una recepta didàctica
(2019)L’article ens mostra la voluntat de canvi d’una escola, l’Olivar. L'interès d’un equip de treball per adaptar-se a la societat i traslladar l’aprenentatge fora de les aules. La introducció del treball ... -
L’avaluació formativa en l’ensenyament-aprenentatge de l’escriptura a l’educació primària
(2019)L’article parteix de la necessitat de dissenyar i implementar instruments d’avaluació formativa en les composicions escrites dels alumnes d’un centre de primària. L’escola dona moltes oportunitats ... -
Docència Compartida: una eina pel canvi
(2019)En aquest article es reflexiona sobre com implementar una metodologia de treball competencial en la dimensió de resolució de problemes de l’àmbit matemàtic, utilitzant el model del Disseny Universal ... -
Aplicació i organització dels racons a primària: una nova proposta metodològica a l’aula
(2019)En aquest article s’intenta recollir l’evolució seguida per tal d’aplicar a primària una metodologia de treball per racons d’aprenentatge a la ZER Baix Berguedà i més concretament a l’Escola d’Olvan. Es ... -
La competència científica a primària a partir de l’aprenentatge basat en projectes
(2019)Aquest article explica el procés de construcció conjunta centrat en la millora de les pràctiques educatives que s’ha seguit en un centre educatiu de primària per millorar la competència científica a ... -
Repensem els racons: propostes motivadores, inclusives i competencials per a l’aprenentatge de la llengua
(2019)Aquest article parteix de la reflexió i l’anàlisi de com portem a terme els racons de llengua de cicle inicial a l’escola Ametllers. El procés de reflexió neix de la inquietud de poder oferir als alumnes ... -
L'ús de xarxes de coneixement en el treball per projectes
(2019)Aquest treball és fruit de la reftexió en el si d'un grup de mestres de l'escola sobre elements essencials de la nostra practica educativa. A la pregunta de 'Qué hem de fer per qué els nostres alumnes ... -
Millora de la resolució de problemes matemàtics a nivell de centre
(2019)L’article que es presenta és el TFM del Màster Universitari en Millora dels Ensenyaments de l'Educació Infantil i Primària . Amb l’objectiu de portar a terme un procés de millora educativa a l’escola ... -
Eines i instruments per a una avaluació competencial a l’escola
(2019)Aquest article és producte d’un pla de millora que hem iniciat a l’escola relacionat amb l’avaluació competencial al centre. La demanda de la millora sorgeix de les necessitats formatives i d’actualització ...