Física: guies per a una docència universitària amb perspectiva de gènere
Autor/a
Otros/as autores/as
Fecha de publicación
2018ISBN
9788409058907
Resumen
La guia per a la incorporació de la perspectiva de gènere en la docència universitària
de física que presenta Encina Calvo Iglesias, professora de la Universitat de
Santiago de Compostel·la (USC), ofereix orientacions i recomanacions per a eludir
els biaixos de gènere en qualsevol dels elements entorn dels quals dissenyem
la docència en les aules universitàries (currículum formal i informal). La proposta
és singular perquè s’adreça a una àrea i un context (acadèmic i professional) en
què, d’una banda, la presència de les dones és reduïda (entorns masculinitzats) i,
d’una altra, els continguts curriculars –formals–, almenys a priori, no conviden a
pensar que la física pot impartir-se amb perspectiva de gènere.
Tipo de documento
Informe
Lengua
Catalán
Palabras clave
Igualtat entre els sexes
Universitats -- Personal
Física
Páginas
40 p.
Publicado por
Xarxa Vives d'Universitats
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Derechos
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/es/