Física: guies per a una docència universitària amb perspectiva de gènere
Autor/a
Otros/as autores/as
Fecha de publicación
2018ISBN
9788409058907
Resumen
La guia per a la incorporació de la perspectiva de gènere en la docència universitària
de física que presenta Encina Calvo Iglesias, professora de la Universitat de
Santiago de Compostel·la (USC), ofereix orientacions i recomanacions per a eludir
els biaixos de gènere en qualsevol dels elements entorn dels quals dissenyem
la docència en les aules universitàries (currículum formal i informal). La proposta
és singular perquè s’adreça a una àrea i un context (acadèmic i professional) en
què, d’una banda, la presència de les dones és reduïda (entorns masculinitzats) i,
d’una altra, els continguts curriculars –formals–, almenys a priori, no conviden a
pensar que la física pot impartir-se amb perspectiva de gènere.
Tipo de documento
Informe
Lengua
Catalán
Palabras clave
Páginas
40 p.
Publicado por
Xarxa Vives d'Universitats
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Derechos
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/es/