Docència Compartida: una eina pel canvi
Autor/a
Otros/as autores/as
Fecha de publicación
2019Resumen
En aquest article es reflexiona sobre com implementar una metodologia de treball
competencial en la dimensió de resolució de problemes de l’àmbit matemàtic, utilitzant el model
del Disseny Universal per a l’Aprenentatge (DUA) i la Docència Compartida (DC) per avançar
cap a la inclusió. Es descriuen les 5 fases que s’han planificat per implementar la millora, les
tres primeres de les quals ja s’han portat a terme amb alumnes de 3r i 4t de Primària de l’escola
Sentfores. L’article intenta aportar evidències del canvi de cultura i de pràctiques que ha
suposat aquest procés de millora.
This article reflects on how to implement a competency work methodology in the
problem solving dimension of the mathematical field, using the model of Universal Design for
Learning (UDL) and Cooperative Teaching for move toward inclusion. The 5 phases that have
been planned to implement the improvement are described, the first three of which have already
been carried out with students of 3rd and 4th grade of the Sentfores School Elementary.
The article attempts to provide evidence of the change in culture and practices that has been
the process of improvement.
Tipo de documento
Trabajo fin de máster
Lengua
Catalán
Palabras clave
Professors -- Avaluació
Educació inclusiva
Páginas
24 p.
Nota
Curs 2018-2019
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Derechos
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/es/