Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Millora dels Ensenyaments de l’Educació Infantil i Primària
dc.contributor.authorCasellas i Camprubí, Glòria
dc.date.accessioned2019-05-02T18:10:39Z
dc.date.available2019-05-02T18:10:39Z
dc.date.created2019
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/5793
dc.descriptionCurs 2018-2019es
dc.description.abstractEn aquest article es reflexiona sobre com implementar una metodologia de treball competencial en la dimensió de resolució de problemes de l’àmbit matemàtic, utilitzant el model del Disseny Universal per a l’Aprenentatge (DUA) i la Docència Compartida (DC) per avançar cap a la inclusió. Es descriuen les 5 fases que s’han planificat per implementar la millora, les tres primeres de les quals ja s’han portat a terme amb alumnes de 3r i 4t de Primària de l’escola Sentfores. L’article intenta aportar evidències del canvi de cultura i de pràctiques que ha suposat aquest procés de millora.es
dc.description.abstractThis article reflects on how to implement a competency work methodology in the problem solving dimension of the mathematical field, using the model of Universal Design for Learning (UDL) and Cooperative Teaching for move toward inclusion. The 5 phases that have been planned to implement the improvement are described, the first three of which have already been carried out with students of 3rd and 4th grade of the Sentfores School Elementary. The article attempts to provide evidence of the change in culture and practices that has been the process of improvement.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent24 p.es
dc.language.isocates
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonses
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/es/es
dc.subject.otherProfessors -- Avaluacióes
dc.subject.otherEducació inclusivaes
dc.titleDocència Compartida: una eina pel canvies
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses


Ficheros en el ítem

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/es/
Compartir en TwitterCompartir en LinkedinCompartir en FacebookCompartir en TelegramCompartir en WhatsappImprimir