Compartim aula: una experiència enriquidora de codocència
Author
Other authors
Publication date
2019Abstract
La codocència és una estratègia de treball que s’emmarca dins les cultures i
pràctiques col·laboratives i és un bon recurs organitzatiu i metodològic per atendre les
diverses necessitats de tots els alumnes. Existeix cada vegada més una demanda social
perquè l’escola sigui inclusiva i per aconseguir-ho no es tracta de buscar solucions per
un grup que necessita suports específics, sinó de transformar tota la comunitat educativa
perquè esdevingui més inclusiva. És des d’aquesta perspectiva, que l’Escola Sant
Ignasi, va canviant l’actuació a l’aula per caminar cap aquesta direcció.
El present article detalla les fases de disseny i introducció d’un pla de millora al centre
en relació a la codocència a les aules. Seguint l’exemple de Keefe i Moore (2004), en el
seu estudi sobre la implementació de la codocència en un institut, en el present treball
focalitzem la mirada en la coplanificació, amb la intenció de delimitar els rols de cada
mestre tenint en compte totes les possibilitats, i sense deixar de banda que la
codocència consensuada i conjunta no és fàcil i cal un coneixement dels seus fonaments
teòrics, una bona organització de centre i una coordinació propera entre l’equip docent.
Document Type
Master's final project
Language
Catalan
Keywords
Professors -- Avaluació
Educació inclusiva
Pages
18 p.
Note
Curs 2018-2019
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/es/