Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Millora dels Ensenyaments de l’Educació Infantil i Primària
dc.contributor.authorGutiérrez Juan, Trini
dc.date.accessioned2019-05-02T18:33:05Z
dc.date.available2019-05-02T18:33:05Z
dc.date.created2019
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/5797
dc.descriptionCurs 2018-2019es
dc.description.abstractEl propòsit de l’article s’emmarca dins del Màster Universitari de Millora dels Ensenyaments de l’Educació Infantil i Primària, l’objectiu del qual és promoure un procés de Millora i Innovació Educativa a l’etapa d’Educació Infantil. Aquest objectiu parteix del desenvolupament de competències matemàtiques per tal de millorar l’ensenyament de la geometria en aquesta etapa. Es concreta la proposta de millora a partir del treball de racons internivell de geometria entre alumnes de P4 i P5 amb co-docència a l’aula, proposta compartida i consensuada amb les mestres del cicle. Per desenvolupar aquest procés de millora s’han seguit les V fases que Lago, Onrubia & Huguet (2012) especifiquen. S’han recollit diverses evidències durant el curs 2018-19 que han facilitat la reflexió, revisió i millora de la proposta plantejada i s’ha pogut aplicar fins l’inici de la fase IV on es recull el desenvolupament, seguiment i avaluació de les millores. Els resultats obtinguts fins aleshores conclouen que ensenyar la geometria a partir dels racons internivell amb materials manipulables amb dues mestres a l’aula millora els processos d’aprenentatge i augmenta la seva curiositat i entusiasme per la geometria dels alumnes, i en conseqüència per les matemàtiques.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent23 p.es
dc.language.isocates
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonses
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/es/es
dc.subject.otherProfessors -- Avaluacióes
dc.subject.otherEducació infantiles
dc.subject.otherEducació inclusivaes
dc.subject.otherGeometria -- Ensenyamentes
dc.titleLa geometria en els racons internivell amb co-docència a l’aulaes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/es/
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint