Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Millora dels Ensenyaments de l’Educació Infantil i Primària
dc.contributor.authorLópez Ribes, Xavier
dc.date.accessioned2019-05-02T18:36:29Z
dc.date.available2019-05-02T18:36:29Z
dc.date.created2019
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/5798
dc.descriptionCurs 2018-2019es
dc.description.abstractEn aquest article es presenta un estudi de cas en el que s’introdueix l’avaluació compartida durant les sessions d’ambients d’aprenentatge, en l’etapa d’educació infantil. En ell s’apunta la necessitat de fer conscient l’alumnat de les seves accions i aprenentatges perquè aquesta avaluació sigui possible, alhora que la mateixa conscienciació portarà a l’alumnat a nivells de competència més elevats. Les dades de la recerca s’han recollit durant 10 sessions, utilitzant el registre de les converses amb els alumnes, grups de discussió amb els mestres implicats en els ambients d’aprenentatge i un diari de camp. De l’anàlisi qualitatiu d’aquestes dades n’apareixen els següents temes de reflexió: com la introducció de l’instrument ha canviat el discurs dels mestres, com d’important és en activitats d’aprenentatge autònom que l’alumne sigui conscient del que se li demana, com el diàleg que genera l’avaluació compartida ajuda a que l’alumnat sigui conscient del que el docent proposa com a objectiu, com les preguntes aconsegueixen guiar en la cerca de consciència d’aprenentatge.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent20 p.es
dc.language.isocates
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonses
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/es/es
dc.subject.otherProfessors -- Avaluacióes
dc.subject.otherEducació infantiles
dc.titleL’avaluació compartida en els ambients d’educació infantil: la importància de la presa de consciència en l’alumnates
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses


Ficheros en el ítem

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/es/
Compartir en TwitterCompartir en LinkedinCompartir en FacebookCompartir en TelegramCompartir en WhatsappImprimir