dc.contributor | Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes | |
dc.contributor | Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Millora dels Ensenyaments de l’Educació Infantil i Primària | |
dc.contributor.author | Parés López, Meritxell | |
dc.date.accessioned | 2019-05-03T13:47:49Z | |
dc.date.available | 2019-05-03T13:47:49Z | |
dc.date.created | 2019 | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10854/5804 | |
dc.description | Curs 2018-2019 | es |
dc.description.abstract | Tradicionalment l’escola ha posat més èmfasi en la llengua escrita davant de la llengua oral a
través d’un model educatiu on el silenci i la memorització formaven part del clima de l’aula.
Actualment hi ha hagut un canvi de paradigma i l’escola d’avui té en compte la comunicació oral
perquè és el motor de l’organització de les idees, estructuració del pensament i la reflexió. Davant
aquesta premissa, en aquest article es presenta una proposta de millora, que va encaminada a
la millora de l’ensenyament-aprenentatge de la llengua oral a primària a través dels microprojectes
de medi a 4t, 5è i 6è. A partir d’un treball explícit de la llengua oral, s’elabora una base d’orientació
per fer una bona presentació oral, que els servirà per a exposar en grups el treball realitzat dels
microprojectes de medi. Aquest article descriu tots els processos que s’han anat seguint per a la
seva implementació. Al mateix temps, es descriu com s’ha portat a terme l’avaluació
competencial, on el procés d’aquests microprojectes té un paper molt important a part del
producte final avaluat a través de rúbriques d’autoavaluació i coavaluació. Per acabar, es
presenten unes conclusions on es plantegen reflexions entorn els reptes que implica innovar en
un centre educatiu. | es |
dc.format | application/pdf | es |
dc.format.extent | 19 p. | es |
dc.language.iso | cat | es |
dc.rights | Tots els drets reservats | es |
dc.subject.other | Educació primària | es |
dc.subject.other | Professors -- Avaluació | es |
dc.subject.other | Competència comunicativa | es |
dc.title | La millora de l’ensenyament-aprenentatge de la competència oral a l’etapa de primària a través dels microprojectes de medi a 4t, 5è i 6è | es |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis | es |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | es |