Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Millora dels Ensenyaments de l’Educació Infantil i Primària
dc.contributor.authorParés López, Meritxell
dc.date.accessioned2019-05-03T13:47:49Z
dc.date.available2019-05-03T13:47:49Z
dc.date.created2019
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/5804
dc.descriptionCurs 2018-2019es
dc.description.abstractTradicionalment l’escola ha posat més èmfasi en la llengua escrita davant de la llengua oral a través d’un model educatiu on el silenci i la memorització formaven part del clima de l’aula. Actualment hi ha hagut un canvi de paradigma i l’escola d’avui té en compte la comunicació oral perquè és el motor de l’organització de les idees, estructuració del pensament i la reflexió. Davant aquesta premissa, en aquest article es presenta una proposta de millora, que va encaminada a la millora de l’ensenyament-aprenentatge de la llengua oral a primària a través dels microprojectes de medi a 4t, 5è i 6è. A partir d’un treball explícit de la llengua oral, s’elabora una base d’orientació per fer una bona presentació oral, que els servirà per a exposar en grups el treball realitzat dels microprojectes de medi. Aquest article descriu tots els processos que s’han anat seguint per a la seva implementació. Al mateix temps, es descriu com s’ha portat a terme l’avaluació competencial, on el procés d’aquests microprojectes té un paper molt important a part del producte final avaluat a través de rúbriques d’autoavaluació i coavaluació. Per acabar, es presenten unes conclusions on es plantegen reflexions entorn els reptes que implica innovar en un centre educatiu.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent19 p.es
dc.language.isocates
dc.rightsTots els drets reservatses
dc.subject.otherEducació primàriaes
dc.subject.otherProfessors -- Avaluacióes
dc.subject.otherCompetència comunicativaes
dc.titleLa millora de l’ensenyament-aprenentatge de la competència oral a l’etapa de primària a través dels microprojectes de medi a 4t, 5è i 6èes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint