Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorVila Tañà, Íngrid
dc.date.accessioned2019-08-02T07:00:47Z
dc.date.available2019-08-02T07:00:47Z
dc.date.created2019-05
dc.date.issued2019-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/5884
dc.descriptionCurs 2018-2019es
dc.description.abstractTextbooks are still predominant in the English Language Teaching context in Catalonia. They are expected to support learners' process to acquire a foreign language, especially, to support learners to become communicative competent that refers to knowing how to use the language appropriately in a variety of situations. The aim of this study is to describe the representation of communicative competence aspects in speaking activities. Thus, a content analysis was used to analyse speaking activities in two sets of textbooks for fifth grade: Surprise! 5 and Tiger Tracks 5. In order to analyse speaking activities, a modified checklist by Bueno-Alastuey and Luque (2015) was made. Findings seem to suggest that speaking activities of both textbooks do not provide enough real-life activities to support a communicative approach. The study shows that textbooks may require improvements in the speaking activities to fulfil the goal of developing learners’ oral communicative competence.es
dc.description.abstractEls llibres de text segueixen predominant en el context de l’ensenyança de la llengua anglesa a Catalunya. S’espera que aquests llibres donin suport al procés d’aprenentatge dels alumnes per tal d’adquirir una llengua estrangera, especialment, per ajudar als aprenents a ser competents comunicativament que es refereix a saber com utilitzar la llengua adequadament en vàries situacions . L’objectiu d’aquest estudi és descriure la representació d’aspectes de la competència comunicativa de les activitats d’expressió oral. Per tant, es va utilitzar un anàlisi de contingut per analitzar les activitats d’oralitat dels dos conjunts de llibres de text de cinquè grau: Surprise! 5 i Tiger Tracks 5. Per tal d’analitzar les activitats d’expressió oral es va modificar la llista de verificació creada per Bueno-Alastuey i Luque (2015). Els resultats suggereixen que les activitats d’oralitat dels dos llibres de text no proporcionen prou activitats comunicatives semblants a la vida real per donar suport a un enfocament comunicatiu. L’estudi mostra que els llibres de text poden necessitar millores en les activitats d’expressió oral per tal d’aconseguir l’objectiu de desenvolupar la competència comunicativa oral dels i les alumnes.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent38 p.es
dc.language.isoenges
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonses
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.caes
dc.subject.otherLlengua segona -- Adquisicióes
dc.subject.otherLlenguatge i llengües -- Ensenyamentes
dc.subject.otherEducació primàriaes
dc.titleAnalysing speaking activities in EFL textbooks: the catalan contextes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Ficheros en el ítem

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca
Compartir en TwitterCompartir en LinkedinCompartir en FacebookCompartir en TelegramCompartir en WhatsappImprimir