Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorArnau Rubio, Irina
dc.date.accessioned2019-08-02T07:16:18Z
dc.date.available2019-08-02T07:16:18Z
dc.date.created2019-05-17
dc.date.issued2019-05-17
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/5885
dc.descriptionCurs 2018-2019es
dc.description.abstractDrama play is considered to strengthen the bond between thought and expression in language and it provides suprasegmental and paralinguistics features. However, teachers still do not use it properly in their English teaching practice. Therefore, this current study is aimed to deeply analyse what English teachers’ perceptions and arts training they have. To do that, semi-structured interviews have been done to different English teachers and contrasted with art experts. Teacher’s training and the Curriculum guidelines are some of the limitations that teachers encounter. Finally, the study closes with conclusions and future lines of research.es
dc.description.abstractEs considera que el joc dramàtic enforteix el vincle entre el pensament i l’expressió en el llenguatge i proporciona elements suprasegmentals i paralingüístics. No obstant això, els mestres encara no l’utilitzen correctament en la seva pràctica d’ensenyament de l’anglès. Per aquest motiu, aquest estudi té com a objectiu analitzar a fons quines són les percepcions dels mestres d’anglès i quina és la formació que tenen. Per fer-ho, s’han realitzat entrevistes a diferents mestres d’anglès i aquestes han sigut contrastades amb professionals del món de les arts. La formació dels mestres i les directrius que han de seguir del currículum són algunes de les limitacions que troben els mestre a l’hora d’aplicar el joc dramàtic. Per acabar, l’estudi es tanca amb unes conclusions i unes propostes per a una futura recerca.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent28 p.es
dc.language.isoenges
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonses
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.caes
dc.subject.otherLlengua segona -- Adquisicióes
dc.subject.otherLlenguatge i llengües -- Ensenyamentes
dc.subject.otherJocs educatiuses
dc.subject.otherEmocionses
dc.titleHow teachers’ beliefs, concerns and training affect on the application of drama play and arts in teaching Primary English learnerses
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses


Fitxers en aquest element

 

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca
Comparteix a TwitterComparteix a LinkedinComparteix a FacebookComparteix a TelegramComparteix a WhatsappImprimeix