Mostra el registre parcial de l'element
How teachers’ beliefs, concerns and training affect on the application of drama play and arts in teaching Primary English learners
dc.contributor | Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes | |
dc.contributor.author | Arnau Rubio, Irina | |
dc.date.accessioned | 2019-08-02T07:16:18Z | |
dc.date.available | 2019-08-02T07:16:18Z | |
dc.date.created | 2019-05-17 | |
dc.date.issued | 2019-05-17 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10854/5885 | |
dc.description | Curs 2018-2019 | es |
dc.description.abstract | Drama play is considered to strengthen the bond between thought and expression in language and it provides suprasegmental and paralinguistics features. However, teachers still do not use it properly in their English teaching practice. Therefore, this current study is aimed to deeply analyse what English teachers’ perceptions and arts training they have. To do that, semi-structured interviews have been done to different English teachers and contrasted with art experts. Teacher’s training and the Curriculum guidelines are some of the limitations that teachers encounter. Finally, the study closes with conclusions and future lines of research. | es |
dc.description.abstract | Es considera que el joc dramàtic enforteix el vincle entre el pensament i l’expressió en el llenguatge i proporciona elements suprasegmentals i paralingüístics. No obstant això, els mestres encara no l’utilitzen correctament en la seva pràctica d’ensenyament de l’anglès. Per aquest motiu, aquest estudi té com a objectiu analitzar a fons quines són les percepcions dels mestres d’anglès i quina és la formació que tenen. Per fer-ho, s’han realitzat entrevistes a diferents mestres d’anglès i aquestes han sigut contrastades amb professionals del món de les arts. La formació dels mestres i les directrius que han de seguir del currículum són algunes de les limitacions que troben els mestre a l’hora d’aplicar el joc dramàtic. Per acabar, l’estudi es tanca amb unes conclusions i unes propostes per a una futura recerca. | es |
dc.format | application/pdf | es |
dc.format.extent | 28 p. | es |
dc.language.iso | eng | es |
dc.rights | Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons | es |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca | es |
dc.subject.other | Llengua segona -- Adquisició | es |
dc.subject.other | Llenguatge i llengües -- Ensenyament | es |
dc.subject.other | Jocs educatius | es |
dc.subject.other | Emocions | es |
dc.title | How teachers’ beliefs, concerns and training affect on the application of drama play and arts in teaching Primary English learners | es |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | es |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | es |