Anàlisi de les principals dificultats que es troba una estudiant de Mestre de Primària durant la realització d'un projecte interdisciplinari d'Educació Plàstica a les Pràctiques III
Author
Other authors
Publication date
2019-05-17Abstract
El Treball Final de Grau que es presenta a continuació és un estudi de cas, en concret una autoetnografia, sobre un projecte d’art que es porta a terme durant les pràctiques III a una escola de Vic amb infants de cicle superior. L’objectiu principal d’aquest treball és analitzar les principals dificultats encarades durant la realització de la intervenció, així com intentar donar-hi un sentit. Per portar a terme aquesta recerca s’ha realitzat una anàlisi de les dades recollides en un diari, en el qual s’han anotat els episodis importants que s’han viscut com a dificultats durant les pràctiques. La investigació ha permès evidenciar que les principals dificultats encarades a l’hora de dur a terme un projecte interdisciplinari d’art, es troben relacionades amb la identitat o rol que ha d’adquirir l’estudiant en pràctiques, la implementació del projecte a l’aula i l’avaluació de l’art i la creativitat.
The final degree project presented here is a case study, specifically an autoethnography, about an art project that take place during the thirds practices at a Vic school with the ten to twelve-years old students. The main objective of this project is to analyse the main difficulties encountered during the performance of the intervention, as well as giving them a sense. In order to carry out this research an analysis of the data collected in a diary has been carried out, in which the most important episodes that have been experienced as difficulties during the practices have been written. Research has shown that the main difficulties encountered in carrying out an interdisciplinary art project are related to the student’s identity or role in the practices, the execution of the project in the classroom and the evaluation of art and creativity.
Document Type
Project / Final year job or degree
Language
Catalan
Keywords
Expressió plàstica -- Ensenyament
Etnologia
Educació primària
Pages
57 p.
Note
Curs 2018-2019
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Except where otherwise noted, this item's license is described as https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca