Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorBujons Moncunill, Coaner
dc.date.accessioned2019-08-02T08:22:22Z
dc.date.available2019-08-02T08:22:22Z
dc.date.created2019-05
dc.date.issued2019-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/5890
dc.descriptionCurs 2018-2019es
dc.description7è Premi Sebastià Álvarez al millor treball de Final de Grau
dc.description.abstractAquesta recerca es centra en l’estudi dels criteris que usen els alumnes per classificar animals invertebrats, en concret, artròpodes (agrupats en insectes, aràcnids, crustacis i miriàpodes), mol·luscs i anèl·lids. Les dades obtingudes provenen de la intervenció didàctica que vaig dissenyar i portar a terme entre els mesos d’octubre i desembre de 2018 en una escola d’Osona amb nens i nenes de cinquè de primària. La finalitat de la recerca és comprendre i interpretar com evolucionen les idees dels infants al llarg de la seqüència d’activitats. Per aquesta raó, les dades recollides provenen de quatre moments diferents, dos d’inicials i dos de finals. L’estudi també es focalitza en com els alumnes classifiquen un insecte en fase de larva, un aspecte interessant tenint en compte les diferències que presenta respecte la fase adulta.es
dc.description.abstractThis research is focused on the study of the criteria that students use to classify invertebrate animals, in particular, arthropods (grouped in insects, arachnids, crustaceans and myriapods), molluscs and annelids. The information obtained comes from the didactic intervention that I designed and carried out between October and December 2018 at an Osona school with fifth grade children. The purpose of the research is to understand and interpret how the children ideas evolve during the activities sequence. For this reason, the information comes from four different moments: two of them are at the beginning and two of them are at the end. The study also is focused on how students classify an insect in the larval stage. This is an interesting aspect considering the differences between the larval and the adult stage.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent72 p.es
dc.language.isocates
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonses
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.caes
dc.subject.otherEducació primàriaes
dc.subject.otherInvertebrats -- Ensenyamentes
dc.subject.otherCiència -- Ensenyament primaries
dc.subject.otherEnsenyament -- Metodologiaes
dc.titleEvolució de les idees dels infants sobre la classificació d'animals invertebratses
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Except where otherwise noted, this item's license is described as https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint