dc.contributor | Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes | |
dc.contributor.author | Bujons Moncunill, Coaner | |
dc.date.accessioned | 2019-08-02T08:22:22Z | |
dc.date.available | 2019-08-02T08:22:22Z | |
dc.date.created | 2019-05 | |
dc.date.issued | 2019-05 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10854/5890 | |
dc.description | Curs 2018-2019 | es |
dc.description | 7è Premi Sebastià Álvarez al millor treball de Final de Grau | |
dc.description.abstract | Aquesta recerca es centra en l’estudi dels criteris que usen els alumnes per classificar
animals invertebrats, en concret, artròpodes (agrupats en insectes, aràcnids, crustacis i
miriàpodes), mol·luscs i anèl·lids. Les dades obtingudes provenen de la intervenció
didàctica que vaig dissenyar i portar a terme entre els mesos d’octubre i desembre de
2018 en una escola d’Osona amb nens i nenes de cinquè de primària. La finalitat de la
recerca és comprendre i interpretar com evolucionen les idees dels infants al llarg de la
seqüència d’activitats. Per aquesta raó, les dades recollides provenen de quatre moments
diferents, dos d’inicials i dos de finals. L’estudi també es focalitza en com els alumnes
classifiquen un insecte en fase de larva, un aspecte interessant tenint en compte les
diferències que presenta respecte la fase adulta. | es |
dc.description.abstract | This research is focused on the study of the criteria that students use to classify
invertebrate animals, in particular, arthropods (grouped in insects, arachnids, crustaceans
and myriapods), molluscs and annelids. The information obtained comes from the didactic
intervention that I designed and carried out between October and December 2018 at an
Osona school with fifth grade children. The purpose of the research is to understand and
interpret how the children ideas evolve during the activities sequence. For this reason, the
information comes from four different moments: two of them are at the beginning and
two of them are at the end. The study also is focused on how students classify an insect in
the larval stage. This is an interesting aspect considering the differences between the
larval and the adult stage. | es |
dc.format | application/pdf | es |
dc.format.extent | 72 p. | es |
dc.language.iso | cat | es |
dc.rights | Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons | es |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca | es |
dc.subject.other | Educació primària | es |
dc.subject.other | Invertebrats -- Ensenyament | es |
dc.subject.other | Ciència -- Ensenyament primari | es |
dc.subject.other | Ensenyament -- Metodologia | es |
dc.title | Evolució de les idees dels infants sobre la classificació d'animals invertebrats | es |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | es |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | es |