Anàlisi de converses a l’aula de Ciències a Cicle Inicial
Author
Other authors
Publication date
2019-05Abstract
Aquest treball d’investigació pretén trobar resultats a la pregunta
“Què és el què es produeix quan realitzem converses a l’aula de
ciències?”. Per fer-ho, s’han realitzat observacions i anàlisis de dues
sessions realitzades a una l’aula de ciències pel mateix autor a un
grup classe de Cicle Inicial. La recerca ha constatat que els infants
són capaços de construir entre ells explicacions amb una sèrie
d’elements com les entitats i les activitats (accions), sempre que el
mestre els guiï a través de preguntes que els porti a raonar. Així
doncs, cal plantejar-nos què es fa l’aula de ciències i com es
treballa per tal de que els alumnes puguin construir explicacions
científiques i debatre les dels altres doncs, només així es podran
aproximar als processos que es realitzen a la ciència autèntica.
Document Type
Project / Final year job or degree
Language
Catalan
Keywords
Ciència -- Ensenyament primari
Educació primària
Ensenyament -- Metodologia
Pages
102 p.
Note
Curs 2018-2019
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Except where otherwise noted, this item's license is described as https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca