Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorTabernero Argüelles, Iris
dc.contributor.authorTió Madrid, Rut
dc.date.accessioned2019-08-29T09:19:40Z
dc.date.available2019-08-29T09:19:40Z
dc.date.created2019
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/5935
dc.descriptionCurs 2018-2019es
dc.description.abstractEn el present estudi l’objectiu principal ha sigut observar i analitzar els rols de gènere presents en el joc lliure dels alumnes a l’hora del pati, així com estudiar el rol del professorat en aquest context. Aquesta investigació s’ha realitzat en dos centres educatius de secundària situats a Vic, a fi d’explorar les possibles diferències entre el centre públic i el centre concertat, tenint present la variable socioeconòmica associada. S’ha emprat una metodologia basada en el disseny mixt a partir de la pauta d’observació, en què s’ha observat una mostra d’aproximadament 600 estudiants i 59 professors/es, i el guió de l’entrevista semiestructurada, realitzada a 5 professors/es. Les dades obtingudes s’han triangulat i s’ha conclòs que els rols de gènere són presents en el joc lliure, ja que influeixen en la composició dels grups, l’ocupació de l’espai, el tipus d’activitats, les actituds i els conflictes sorgits a l’hora del pati, independentment del centre.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent95 p.es
dc.language.isocates
dc.rightsTots els drets reservatses
dc.subject.otherRol sexuales
dc.subject.otherEducació secundàriaes
dc.subject.otherAdolescents -- Psicologiaes
dc.titleEls rols de gènere presents en el joc lliure dels alumnes de secundària: estudi de dos centres educatius de Vices
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses


Ficheros en el ítem

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Compartir en TwitterCompartir en LinkedinCompartir en FacebookCompartir en TelegramCompartir en WhatsappImprimir