Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorBellver Bosch, Núria
dc.date.accessioned2019-08-29T10:45:15Z
dc.date.available2019-08-29T10:45:15Z
dc.date.created2019-05
dc.date.issued2019-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/5943
dc.descriptionCurs 2018-2019es
dc.description.abstractEl treball pretén estudiar, des d’una perspectiva constructivista, com s’atén la diversitat a un centre d’educació secundària de Catalunya, i traçar unes línies de millora en relació a la inclusió dels alumnes en els processos d’ensenyament aprenentatge. Per tal de poder conèixer la realitat d’un centre educatiu, s’ha portat a terme, des d’una perspectiva qualitativa, concretament en un institut de la província de Barcelona, un estudi de cas. Els resultats obtinguts a través de grups de discussió amb alumnes i famílies, entrevistes amb diversos docents, i observacions en diferents aules de l’institut, apunten que els recursos que es despleguen al centre de secundària adopten diferents graus d’inclusió segons els docents que els programen. Es conclou que la majoria de docents del centre, tenen una mirada inclusiva, basada només amb la presència de tots els/les alumnes al grup-classe, tot i que no en la totalitat de les hores lectives. No obstant, la participació i el progrés en l’aprenentatge de certs alumnes, es veu desafavorit, ja que alguns docents consideren que certs alumnes no estan al mateix nivell que la resta de companys.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent235 p.es
dc.language.isocates
dc.rightsTots els drets reservatses
dc.subject.otherAtenció a la diversitates
dc.subject.otherEducació secundàriaes
dc.subject.otherEducació inclusivaes
dc.titleAnàlisi dels recursos d'atenció a la diversitat d'un institut i proposta de milloraes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses


Ficheros en el ítem

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Compartir en TwitterCompartir en LinkedinCompartir en FacebookCompartir en TelegramCompartir en WhatsappImprimir