Pop art: art o publicitat?
Author
Other authors
Publication date
2019-05Abstract
Aquest treball té per objectiu conèixer la finalitat de les obres creades dins el moviment artístic Pop Art, saber si eren obres d’Art o bé anuncis publicitaris. Amb aquesta recerca es pretén, per una banda, conèixer totes aquelles característiques i elements importants de l’Art com també de la Publicitat. Al llarg del treball s’han realitzat un conjunt d’anàlisis de conceptes al voltant de les dues disciplines buscant conèixer així les diferencies i similituds entre elles, per fer-ho s’han creat fitxes de conceptes sota paràmetres acadèmics. Per altra banda, es presenten diversos casos d’estudi on es mostren anuncis creats sota influències clarament artístiques del Pop Art. Amb aquest fet és busca donar a conèixer la barreja i el treball conjunt que tant l’Art com la Publicitat han creat al llarg de la Historia.
El treball comença revisant els aspectes teòrics en els quals es fonamenta aquesta recerca, i a continuació, mostra les fitxes d’anàlisi realitzades de les obres d’Art i peces gràfiques. Així com les conclusions a les quals s’ha arribat sobre quins elements en comú tenen les dues disciplines i com el moviment Pop Art ha sabut treballar-hi conjuntament.
Document Type
Project / Final year job or degree
Language
Catalan
Keywords
Art pop
Publicitat -- Art pop
Pages
114 p.
Note
Curs 2018-2019
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Tots els drets reservats