Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Millora dels Ensenyaments de l’Educació Infantil i Primària
dc.contributor.authorVilella i Casellas, Montse
dc.date.accessioned2019-10-02T16:52:36Z
dc.date.available2019-10-02T16:52:36Z
dc.date.created2019-09
dc.date.issued2019-09
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/5965
dc.descriptionCurs 2018-2019es
dc.description.abstractEn un moment de nous reptes que requereixen grans canvis en el món educatiu i partint del marc d’un currículum competencial, aquest article reflexiona sobre la importància de donar una funció especialment reguladora i un caràcter inclusiu a l’avaluació, més enllà de la funció qualificadora que se li ha donat tradicionalment. També apunta la necessitat que aquesta sigui compartida, entre mestres i alumnes, així com entre mestres. Igualment, parla de la importància que els infants siguin els protagonistes i actors principals d’aquesta avaluació, per tal que sigui eina d’aprenentatge, així com els permeti continuar aprenent de forma autònoma en la seva vida adulta. Finalment, mostra un possible camí pel canvi a les escoles que volen millorar els seus processos d’avaluació cap una lògica més competencial, a través d’un projecte de millora portat a terme per l’equip de mestres d’educació infantil de la ZER Baix Berguedà durant el curs 2018-2019.es
dc.description.abstractIn a moment of new challenges that require major changes in the educational world and, starting from the framework of a competency curriculum, this article reflects on the importance of giving a particularly regulatory function and a character inclusive of evaluation, beyond the qualifying function that has been traditionally given. It also points to the need for it to be shared, between teachers and students, as well as between teachers. Likewise, it talks about importance that children are the main actors in this assessment, so that it is a learning tool and allows them to continue learning autonomously in their adult lives. Finally, it shows a possible path for change in schools that want to improve their evaluation processes towards a more competent logic, based on the improvement project carried out by the ZER Baix Berguedà children's education team of teachers during the course 2018-2019.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent21 p.es
dc.language.isocates
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonses
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.caes
dc.subject.otherAutonomiaes
dc.subject.otherAutonomia de l'alumnees
dc.subject.otherEducació inclusivaes
dc.subject.otherRacons (Ensenyament)es
dc.subject.otherAvaluacióes
dc.subject.otherEducació infantiles
dc.titleL’avaluació competencial de l’autonomia en el Treball per Raconses
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Except where otherwise noted, this item's license is described as https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint