Mostra el registre parcial de l'element
Anàlisi de la visió de l'alumnat i professorat sobre l'Educació Física en un centre de l'Alt Empordà
dc.contributor | Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes | |
dc.contributor | Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes | |
dc.contributor.author | Verdaguer Matas, Adrià | |
dc.date.accessioned | 2019-11-07T18:40:31Z | |
dc.date.available | 2019-11-07T18:40:31Z | |
dc.date.created | 2019-01-25 | |
dc.date.issued | 2019-01-25 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10854/5983 | |
dc.description | Curs 2018-2019 | es |
dc.description.abstract | Els objectius del present estudi han estat conèixer les visions que tenen els diferents agents educatius (professorat d’educació física, professorat d’altres matèries i alumnat) de l’educació física, així com també intentar esbrinar quins aspectes poden ser beneficiosos o contraproduents per l’assignatura en qüestió. El mètode fet servir per la investigació ha estat l’estudi de cas i s’han recollit les dades dels participants mitjançant grups de discussió. A partir d’un l’anàlisi de contingut convencional, es conclou que la consideració que es té de la matèria ha millorat aquests darrers anys, encara que segueix faltant molt de treball perquè l’EF obtingui la rellevància que l’assignatura mereix. | es |
dc.format | application/pdf | es |
dc.format.extent | 146 p. | es |
dc.language.iso | cat | es |
dc.rights | Tots els drets reservats | es |
dc.subject.other | Educació física | es |
dc.subject.other | Ensenyament -- Avaluació | es |
dc.title | Anàlisi de la visió de l'alumnat i professorat sobre l'Educació Física en un centre de l'Alt Empordà | es |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis | es |
dc.description.version | Director/a: Arumí Prat, Joan | |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/closedAccess | es |