Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes
dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorChamarro Santamaria, Joana
dc.date.accessioned2019-11-07T18:52:13Z
dc.date.available2019-11-07T18:52:13Z
dc.date.created2018-06
dc.date.issued2018-06
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/5984
dc.descriptionCurs 2018-2019es
dc.description.abstractEn el següent estudi qualitatiu i quantitatiu (mixt) es pretén analitzar les percepcions del professorat i l’alumnat de 4t d’ESO abans i després de la realització de les activitats coreogràfiques a partir del model pedagògic d’Educació Esportiva. La unitat d’anàlisi es compon de 75 alumnes de l’institut públic Guillem de Berguedà; centre de secundària on vaig efectuar les pràctiques de màster. Hi havia 41 nois i 34 noies d’entre 15-16 anys (4t ESO) i una professora amb 15 anys d’experiència, tant en ESO, batxillerat i cicles formatius de grau mitjà i superior. Aquest curs, està dividit en 3 línies (A, B i C) formats per 26, 25 i 24 alumnes cada una d’elles respectivament. S’han dut a terme dues sessions setmanals durant un període de 4 setmanes, impartint així un total de 8 sessions de 60min. Les variables analitzades han sigut les percepcions dels docents i alumnes en funció dels objectius (competència, cultura esportiva i entusiasme) i característiques (temporada, afiliació, pràctica autònoma, representació final, rols i festivitat) que defineixen el model. Per poder-les analitzar s’han utilitzat enquestes, entrevistes i un diari personal com a instruments de recollida de dades. Els resultats mostren que tant els estudiants com la professora valoren positivament el model aplicat a les activitats coreogràfiques. A més, la docent ressalta una importància considerable en la formació dels grups perquè determina el resultat de l’aprenentatge i alhora obté un sentiment de renovació i llibertat quant a la metodologia emprada. Així doncs, els resultats obtinguts, concorden majoritàriament amb els referents teòrics treballats.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent102 p.es
dc.language.isocates
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonses
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.caes
dc.subject.otherEnsenyament -- Metodologiaes
dc.subject.otherEducació física -- Ensenyamentes
dc.subject.otherCoreografia -- Ensenyamentes
dc.subject.otherEnsenyament -- Avaluacióes
dc.titlePercepcions del docent i l'alumnat de l'INS Guillem de Berguedà en les activitats coreogràfiques aplicades al model pedagògic d'Educació Esportivaes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesises
dc.description.versionDirector/a: Torres i Cladera, Gemma
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Except where otherwise noted, this item's license is described as https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint