dc.contributor | Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes | |
dc.contributor | Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes | |
dc.contributor.author | Chamarro Santamaria, Joana | |
dc.date.accessioned | 2019-11-07T18:52:13Z | |
dc.date.available | 2019-11-07T18:52:13Z | |
dc.date.created | 2018-06 | |
dc.date.issued | 2018-06 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10854/5984 | |
dc.description | Curs 2018-2019 | es |
dc.description.abstract | En el següent estudi qualitatiu i quantitatiu (mixt) es pretén analitzar les percepcions del professorat i l’alumnat de 4t d’ESO abans i després de la realització de les activitats coreogràfiques a partir del model pedagògic d’Educació Esportiva. La unitat d’anàlisi es compon de 75 alumnes de l’institut públic Guillem de Berguedà; centre de secundària on vaig efectuar les pràctiques de màster. Hi havia 41 nois i 34 noies d’entre 15-16 anys (4t ESO) i una professora amb 15 anys d’experiència, tant en ESO, batxillerat i cicles formatius de grau mitjà i superior. Aquest curs, està dividit en 3 línies (A, B i C) formats per 26, 25 i 24 alumnes cada una d’elles respectivament. S’han dut a terme dues sessions setmanals durant un període de 4 setmanes, impartint així un total de 8 sessions de 60min. Les variables analitzades han sigut les percepcions dels docents i alumnes en funció dels objectius (competència, cultura esportiva i entusiasme) i característiques (temporada, afiliació, pràctica autònoma, representació final, rols i festivitat) que defineixen el model. Per poder-les analitzar s’han utilitzat enquestes, entrevistes i un diari personal com a instruments de recollida de dades. Els resultats mostren que tant els estudiants com la professora valoren positivament el model aplicat a les activitats coreogràfiques. A més, la docent ressalta una importància considerable en la formació dels grups perquè determina el resultat de l’aprenentatge i alhora obté un sentiment de renovació i llibertat quant a la metodologia emprada. Així doncs, els resultats obtinguts, concorden majoritàriament amb els referents teòrics treballats. | es |
dc.format | application/pdf | es |
dc.format.extent | 102 p. | es |
dc.language.iso | cat | es |
dc.rights | Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons | es |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca | es |
dc.subject.other | Ensenyament -- Metodologia | es |
dc.subject.other | Educació física -- Ensenyament | es |
dc.subject.other | Coreografia -- Ensenyament | es |
dc.subject.other | Ensenyament -- Avaluació | es |
dc.title | Percepcions del docent i l'alumnat de l'INS Guillem de Berguedà en les activitats coreogràfiques aplicades al model pedagògic d'Educació Esportiva | es |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis | es |
dc.description.version | Director/a: Torres i Cladera, Gemma | |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | es |