Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Innovació en Didàctiques Específiques
dc.contributor.authorDe La Rubia Berlanga, Claudia
dc.date.accessioned2019-11-08T13:55:28Z
dc.date.available2019-11-08T13:55:28Z
dc.date.created2019-09
dc.date.issued2019-09
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/5985
dc.descriptionCurs 2018-2019es
dc.description.abstractAquest treball d’investigació pretén conèixer els coneixements que tenen les mestres d’Educació Infantil i Primària en relació amb les estratègies de càlcul mental. Concretament, s’analitzaran els sabers en un procés d’assessorament matemàtic. A partir de les paraules de Parrish, Bruner... s’analitzaran els coneixements dels docents, el procés d’ensenyament/aprenentatge en les aules i els continguts que han d’aprendre els infants des del punt de vista dels docents. Per realitzar la part pràctica d’aquesta recerca s’han recollit dades qualitatives mitjançant diversos instruments de recollida de dades com els qüestionaris o les entrevistes individuals. Els participants d’aquesta investigació han estat quatre mestres de les etapes d’Infantil i Primària d’una escola d’Osona. L’anàlisi de les dades obtingudes demostra que els coneixements matemàtics han variat i la seva pràctica a les aules també.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent89 p.es
dc.language.isocates
dc.rightsTots els drets reservatses
dc.subject.otherCàlcul mental -- Ensenyamentes
dc.subject.otherEducació primàriaes
dc.subject.otherEducació infantiles
dc.titleEl coneixement de les mestres d'Educació Infantil i Primària sobre les estratègies de càlcul mental i el seu ensenyamentes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesises
dc.description.versionDirector/a: Sellas Ayats, Isabel
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses


Files in this item

 
 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint