Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Millora dels Ensenyaments de l’Educació Infantil i Primària
dc.contributor.authorVendrell Galí, Sílvia
dc.date.accessioned2019-11-08T16:17:58Z
dc.date.available2019-11-08T16:17:58Z
dc.date.created2019-06
dc.date.issued2019-06
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/5989
dc.descriptionCurs 2018-2019es
dc.description.abstractEn els cicles més elevats de les nostres escoles trobem infants que mostren dificultats en el coneixement abstracte de les matemàtiques més complexes, moltes vegades aquestes dificultats són degudes a un aprenentatge molt mecànic i poc comprensiu, a on l’error només té repercussió en el resultat obtingut i no en el procés d’aprenentatge. Molts d’aquests errors tenen a veure amb la manera de com han adquirit aquests coneixements. El que volem aconseguir amb aquest pla de millora és que a partir de l’avaluació competencial siguem coneixedors dels errors i de les estratègies que utilitzen els infants per adquirir els aprenentatges més aritmètics del llenguatge matemàtic i així poder dissenyar activitats significatives i competencials per ajudar-los a avançar. Aquest pla de millora s’inicia a l’educació infantil, per això l’avaluació competencial la focalitzarem en l’aprenentatge de l’adquisició del concepte de quantitat i nombre. El comptatge és l’eina que utilitzarem per analitzar tot aquest procés evolutiu i descobrir quins errors i estratègies utilitzen els infants per adquirir aquest coneixement.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent45 p.es
dc.language.isocates
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonses
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.caes
dc.subject.otherEnsenyament -- Metodologiaes
dc.subject.otherMatemàtica -- Ensenyamentes
dc.subject.otherEducació infantiles
dc.titleAvaluació de l’adquisició del concepte de nombre en aules multinivell d’Educació Infantiles
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses


Ficheros en el ítem

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca
Compartir en TwitterCompartir en LinkedinCompartir en FacebookCompartir en TelegramCompartir en WhatsappImprimir