Mostrar el registro sencillo del ítem
Avaluació de l’adquisició del concepte de nombre en aules multinivell d’Educació Infantil
dc.contributor | Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes | |
dc.contributor | Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Millora dels Ensenyaments de l’Educació Infantil i Primària | |
dc.contributor.author | Vendrell Galí, Sílvia | |
dc.date.accessioned | 2019-11-08T16:17:58Z | |
dc.date.available | 2019-11-08T16:17:58Z | |
dc.date.created | 2019-06 | |
dc.date.issued | 2019-06 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10854/5989 | |
dc.description | Curs 2018-2019 | es |
dc.description.abstract | En els cicles més elevats de les nostres escoles trobem infants que mostren dificultats en el coneixement abstracte de les matemàtiques més complexes, moltes vegades aquestes dificultats són degudes a un aprenentatge molt mecànic i poc comprensiu, a on l’error només té repercussió en el resultat obtingut i no en el procés d’aprenentatge. Molts d’aquests errors tenen a veure amb la manera de com han adquirit aquests coneixements. El que volem aconseguir amb aquest pla de millora és que a partir de l’avaluació competencial siguem coneixedors dels errors i de les estratègies que utilitzen els infants per adquirir els aprenentatges més aritmètics del llenguatge matemàtic i així poder dissenyar activitats significatives i competencials per ajudar-los a avançar. Aquest pla de millora s’inicia a l’educació infantil, per això l’avaluació competencial la focalitzarem en l’aprenentatge de l’adquisició del concepte de quantitat i nombre. El comptatge és l’eina que utilitzarem per analitzar tot aquest procés evolutiu i descobrir quins errors i estratègies utilitzen els infants per adquirir aquest coneixement. | es |
dc.format | application/pdf | es |
dc.format.extent | 45 p. | es |
dc.language.iso | cat | es |
dc.rights | Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons | es |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca | es |
dc.subject.other | Ensenyament -- Metodologia | es |
dc.subject.other | Matemàtica -- Ensenyament | es |
dc.subject.other | Educació infantil | es |
dc.title | Avaluació de l’adquisició del concepte de nombre en aules multinivell d’Educació Infantil | es |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis | es |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | es |