Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Millora dels Ensenyaments de l’Educació Infantil i Primària
dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorGalán Miró, Esther
dc.date.accessioned2019-11-18T18:36:44Z
dc.date.available2019-11-18T18:36:44Z
dc.date.created2019
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/5993
dc.descriptionCurs 2018-2019es
dc.description.abstractPorto 15 anys buscant maneres de millorar les meves pràctiques a l’aula, tenint llargs debats amb els companys/es especialistes del centre, fent proves i més proves, dissenyant materials i activitats noves cada curs… Fa cinc anys ens vam adonar que si realment volíem canviar el centre i que els canvis es consolidessin no podíem buscar solucions individualment. I tampoc servia canviar la manera de treballar a un o dos cursos. Havíem d’anar a l’arrel del problema, als fonaments de l’ensenyament-aprenentatge (EA) de la llengua anglesa al centre. I aixì ho vam fer, junts, com un equip. Gràcies a això ara comencem a veure els fruits de la nostra aposta per l’establiment de la comunicació oral com eix principal de l’ensenyament-aprenentatge de l’anglès al nostre centre. En aquest article presento un projecte que no deixa de ser un pas més en el mateix camí. Però amb la diferència que ara no només ens proposem implicar al professorat especialista sinó que volem implicar a un gran grup impulsor que farà l’experiència molt més rica i completa. Junts organitzarem apadrinaments comunicatius seguint una metodologia cooperativa (tutoria entre iguals), tenint en compte i fomentant el vincle emocional que el treball en parelles de padrins i fillols comporta i respectant els pilars de l’E.A de les segones llengües.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent21 p.es
dc.language.isocates
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonses
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.caes
dc.subject.otherEmocionses
dc.subject.otherAnglès -- Ensenyamentes
dc.subject.otherInteracció educativaes
dc.titleOrganització d’apadrinaments comunicatius en anglès entre Ed. Infantil i Cicle Mitjà per fomentar la comunicació oral entre igualses
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Except where otherwise noted, this item's license is described as https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint