Mostra el registre parcial de l'element
L’impuls de l’aprenentatge basat en projectes en un entorn digital de treball i aprenentatge en un centre d’educació de primària
dc.contributor | Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Millora dels Ensenyaments de l’Educació Infantil i Primària | |
dc.contributor | Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes | |
dc.contributor.author | González Mesa, Mª Rosa | |
dc.date.accessioned | 2019-11-18T19:42:28Z | |
dc.date.available | 2019-11-18T19:42:28Z | |
dc.date.created | 2019 | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10854/5995 | |
dc.description | Curs 2018-2019 | es |
dc.description.abstract | L'aprenentatge basat en projectes (ABP) s’ha consolidat com una metodologia per desenvolupar competències curriculars, augmentar la motivació i l'autoestima de l'alumnat, i potenciar la recerca i la col·laboració, en un procés educatiu que potencia la participació activa de l’alumnat en el seu procés d’aprenentatge. La seva aplicació a l'escola, en un entorn que promogui l’ús de les tecnologies com a suport a les tasques indagatives i de treball, ofereix a l’alumnat la possibilitat de desenvolupar les seves competències digitals. Aquest article descriu un pla de millora promogut en un centre públic d’Educació Infantil i Primària, que té per objectiu coordinar l’aplicació de l’ABP entre el professorat de cicle superior, utilitzant les aplicacions de Google Apps for Education dins la plataforma educativa Google Classroom. Amb aquesta finalitat, es descriu el procés seguit per fases, que inclou la seva contextualització i fonamentació teòrica, i la planificació dels canvis metodològics i de coordinació docents. Aquest pla de millora constitueix un repte formatiu pels docents de l’escola i una oportunitat per a la reflexió sobre la pràctica educativa, i mostra un procés d’evolució continu per a la millora de l’ensenyament i l’aprenentatge. Aquest enfocament globalitzat de les diferents àrees de coneixement, que incorpora l’ús de les tecnologies a l’aula, permet allunyar-se dels models tradicionals d’ensenyament, i suposa un veritable canvi en l’acció docent. | es |
dc.format | application/pdf | es |
dc.format.extent | 27 p. | es |
dc.language.iso | cat | es |
dc.rights | Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons | es |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca | es |
dc.subject.other | Ensenyament -- Metodologia | es |
dc.subject.other | Educació primària | es |
dc.title | L’impuls de l’aprenentatge basat en projectes en un entorn digital de treball i aprenentatge en un centre d’educació de primària | es |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis | es |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | es |