Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Millora dels Ensenyaments de l’Educació Infantil i Primària
dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorGonzález Mesa, Mª Rosa
dc.date.accessioned2019-11-18T19:42:28Z
dc.date.available2019-11-18T19:42:28Z
dc.date.created2019
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/5995
dc.descriptionCurs 2018-2019es
dc.description.abstractL'aprenentatge basat en projectes (ABP) s’ha consolidat com una metodologia per desenvolupar competències curriculars, augmentar la motivació i l'autoestima de l'alumnat, i potenciar la recerca i la col·laboració, en un procés educatiu que potencia la participació activa de l’alumnat en el seu procés d’aprenentatge. La seva aplicació a l'escola, en un entorn que promogui l’ús de les tecnologies com a suport a les tasques indagatives i de treball, ofereix a l’alumnat la possibilitat de desenvolupar les seves competències digitals. Aquest article descriu un pla de millora promogut en un centre públic d’Educació Infantil i Primària, que té per objectiu coordinar l’aplicació de l’ABP entre el professorat de cicle superior, utilitzant les aplicacions de Google Apps for Education dins la plataforma educativa Google Classroom. Amb aquesta finalitat, es descriu el procés seguit per fases, que inclou la seva contextualització i fonamentació teòrica, i la planificació dels canvis metodològics i de coordinació docents. Aquest pla de millora constitueix un repte formatiu pels docents de l’escola i una oportunitat per a la reflexió sobre la pràctica educativa, i mostra un procés d’evolució continu per a la millora de l’ensenyament i l’aprenentatge. Aquest enfocament globalitzat de les diferents àrees de coneixement, que incorpora l’ús de les tecnologies a l’aula, permet allunyar-se dels models tradicionals d’ensenyament, i suposa un veritable canvi en l’acció docent.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent27 p.es
dc.language.isocates
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonses
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.caes
dc.subject.otherEnsenyament -- Metodologiaes
dc.subject.otherEducació primàriaes
dc.titleL’impuls de l’aprenentatge basat en projectes en un entorn digital de treball i aprenentatge en un centre d’educació de primàriaes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Except where otherwise noted, this item's license is described as https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint