Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes
dc.contributor.authorGarcía Codina, Marina
dc.contributor.authorSolà Sanmiquel, Judit
dc.date.accessioned2019-11-25T16:41:11Z
dc.date.available2019-11-25T16:41:11Z
dc.date.created2019-06
dc.date.issued2019-06
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/6022
dc.descriptionCurs 2018-2019es
dc.description.abstractEl present estudi és una investigació que pretén analitzar l’organització del Programa en Docència en Alternança als Centres (DAC), un programa innovador en docència universitària implementat per primera vegada al Màster de Formació del Professorat a la Universitat de Vic. Amb tot això, es busca conèixer les diferents opinions dels principals agents implicats en el DAC, és a dir, els professors/es de la universitat, els professors dels centres de secundària i els alumnes del màster per tal d’aconseguir conèixer les fortaleses i debilitats d’aquest programa a través d’un anàlisi DAFO. Els principals resultats obtinguts amb la investigació demostren que el programa DAC és un projecte innovador en docència universitària, però cal remarcar que hi ha coses a millorar, com és el rol de l’alumne observador i la seva tasca durant les classes d’EF que desenvolupa el/la seu/va company/a, també la falta de formació dels professors envers les competències i el currículum, i sobretot la falta de coordinació i comunicació entre centre i universitat, ja que els principals agents s’han adonat de la manca d’informació per les dues parts. D’altra banda, cal destacar que el DAC permet als alumnes desenvolupar les seves competències com a professors/es en un context real. Finalment, és important destacar que aquest programa d’innovació pot generar un canvi educatiu en la facultat, ja que planteja canvis en la formació dels estudiants.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent90 p.es
dc.language.isocates
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonses
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.caes
dc.subject.otherEnsenyament -- Avaluacióes
dc.subject.otherEnsenyament universitaries
dc.titleAnàlisi de la primera edició del programa DAC a la Universitat de Vices
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesises
dc.description.versionDirector/a: Ramírez Banzo, Eduard
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses


Fitxers en aquest element

 

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca
Comparteix a TwitterComparteix a LinkedinComparteix a FacebookComparteix a TelegramComparteix a WhatsappImprimeix