Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorSau Tubau, Gemma
dc.date.accessioned2019-12-03T13:39:54Z
dc.date.available2019-12-03T13:39:54Z
dc.date.created2019-05
dc.date.issued2019-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/6068
dc.descriptionCurs 2018-2019es
dc.description.abstractEl valor pedagògic del silenci en els contextos escolars està determinat per les pràctiques educatives que es viuen en el centre educatiu en funció de les percepcions que la cultura i la comunitat educativa tenen sobre aquest. Per aquest motiu, en aquesta investigació s’analitzen les percepcions sobre el valor pedagògic que pren el silenci en un context escolar del Senegal, concretament a l’escola 2 de Diatock i en un context escolar de Catalunya, a l’escola Vic Centre de la ciutat de Vic. Al llarg d’aquest estudi, s’ha dut a terme una recerca d’informació entorn el silenci, des de la seva semàntica, passant per les diferents tipologies, fins a la pedagogia i les diverses percepcions culturals d’aquest, per tal d’observar quin paper adopta el silenci dins els entorns escolars i quin rumb ha de seguir l’educació en relació a la pedagogia del silenci. Mitjançant diversos instruments de recollida de dades com les observacions en el diari de camp i les entrevistes, s’ha pogut consolidar les idees i les evidències científiques presentades en el marc teòric.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent50 p.es
dc.language.isocates
dc.rightsTots els drets reservatses
dc.subject.otherEnsenyament -- Metodologiaes
dc.subject.otherValors (Filosofia) -- Ensenyamentes
dc.subject.otherSilenci (Filosofia)es
dc.titleAnàlisi comparat de les percepcions del valor pedagògic del silenci: l'escola senegalesa i l'escola catalanaes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccesses


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint