Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorFacundo Escribano, Judith
dc.date.accessioned2019-12-03T13:48:36Z
dc.date.available2019-12-03T13:48:36Z
dc.date.created2019-05
dc.date.issued2019-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/6069
dc.descriptionCurs 2018-2019es
dc.description.abstractEl present estudi consisteix a analitzar com afecta la quantitat de dies i hores de pràctica d’activitats físiques extraescolars al rendiment acadèmic. Per fer-ho, s’ha fet una recerca bibliogràfica sobre els conceptes claus on s’explica què són les activitats extraescolars, aprofundint en les activitats físiques extraescolars. Finalment, es defineix que s’entén per rendiment acadèmic i quina relació existeix entre aquest i les activitats físiques extraescolars. Pel que fa al marc pràctic s’analitzen, mitjançant un qüestionari, les activitats extraescolars que predominen entre els alumnes de 6è de primària i els motius de pràctica o no d’aquestes. Un cop obtinguda aquesta informació, es fa una comparativa entre la tipologia d’activitats extraescolars i les qualificacions acadèmiques. Consegüentment, s’analitza com afecta la quantitat de dies i d’hores de pràctica d’activitats extraescolars al rendiment acadèmic.es
dc.description.abstractThis study analyses the consequences that the quantity of days and the number of hours dedicated to extracurricular activities have on academic efficiency. In order to achieve this goal a theoretical research was conducted so as to explain what the extracurricular activities are, more specifically the physical extracurricular activities. In addition, we can find a description of what is known as academic efficiency, and the relationship that it has with physical extracurricular activities. Moreover, a practical research was carried out in a primary school where the 6th-grade students completed a survey about their extracurricular activity’s habits. Once the information was gathered, the answers were analysed to find out how many students do extracurricular activities, which typology of extracurricular activities they do and the number of hours and days that are dedicated to do a physical extracurricular activity. Eventually, it is possible to evaluate the effect that the extracurricular activities have on their academic efficiency.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent98 p.es
dc.language.isocates
dc.rightsTots els drets reservatses
dc.subject.otherRendiment escolares
dc.subject.otherActivitats extraescolarses
dc.titleCom afecta la quantitat de dies i hores dedicades a les activitats físiques extraescolars al rendiment acadèmices
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccesses


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint