Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorBlanco Torrente, Raquel
dc.date.accessioned2019-12-03T16:29:50Z
dc.date.available2019-12-03T16:29:50Z
dc.date.created2019-05
dc.date.issued2019-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/6074
dc.descriptionCurs 2018-2019es
dc.description.abstractThe present study has as its main objective to analyse and identify what teacher talk strategies are most used by teachers in order to build up learner’s knowledge. Besides, different uses of teacher talk are analysed as well to determine the way the teacher uses the language in terms of interaction with students. The data collection method used in this research was voice recording. Five maths lessons in English were recorded and afterwards analysed through a grid that included different strategies and uses of teacher talk based on the literature review previously done. The participants of the study were a homeroom teacher and her students from fourth grade from Danila Kumar International School, located in Ljubljana (Slovenia). The major findings of this research see to indicate that the teacher used a small number of strategies for scaffolding content, three of them were the most repeated by the teacher in all the lessons. Moreover, the teacher’s uses of teacher talk were mostly based on communication features, adding to that a small presence of interruption and obstruction features as well.es
dc.description.abstractL’estudi que es mostra a continuació té com a principal objectiu analitzar i identificar quines estratègies són les més utilitzades pels mestres per tal d’ajudar als alumnes a construir el coneixement. A més, s’han analitzat els diferents usos del discurs del mestre per entendre la manera que aquest interacciona amb els alumnes. Les dades d’aquest estudi es van ser obtingudes a través de la gravació de cinc sessions de matemàtiques en anglès i posteriorment analitzades a través d’una graella basada en el marc teòric prèviament desenvolupat. Els participants en aquest estudi van ser una mestra tutora i els seus alumnes de 4t de primària de l’escola Danila Kumar International School, situada a Ljubljana (Eslovènia). Els resultats obtinguts en aquesta investigació conclouen amb un petit nombre d’estratègies utilitzades per la mestra, sent només tres les més repetides en gairebé totes les sessions. També, es conclou que els usos del discurs de la mestra estan basats en la comunicació, encara destaca una petita part d’interrupció i obstrucció envers la interacció amb els alumnes.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent101 p.es
dc.language.isoenges
dc.rightsTots els drets reservatses
dc.subject.otherEnsenyament -- Metodologiaes
dc.subject.otherAnglès -- Ensenyamentes
dc.subject.otherEducació primàriaes
dc.titleTeacher talk in the classroom: what strategies are most used by the teacher to build up learner's knowledge in maths lessons in fourth grade?es
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccesses


Ficheros en el ítem

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Compartir en TwitterCompartir en LinkedinCompartir en FacebookCompartir en TelegramCompartir en WhatsappImprimir