Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Millora dels Ensenyaments de l’Educació Infantil i Primària
dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorGrau Font, Alba
dc.date.accessioned2019-12-09T17:14:59Z
dc.date.available2019-12-09T17:14:59Z
dc.date.created2019
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/6091
dc.descriptionCurs 2018-2019es
dc.description.abstractEn aquest article s’explica el començament d’un procés de reflexió, iniciat aquest curs 18-19, per a dur a terme un pla de millora educativa en l’àmbit matemàtic i concretament en la dimensió de resolució de problemes. En aquest procés s’explica com un equip de mestres de l’escola Guillem de Mont-rodon de Vic hem reflexionat sobre el treball competencial de les matemàtiques en la dimensió de resolució de problemes. Per fer-ho hem fet una anàlisi de l’objectiu de millora, la formulació i el disseny de noves propostes, el seguiment i la valoració d’aquestes propostes per acabar amb l’avaluació del procés i dels seus resultats. L’anàlisi dels resultats ens permetrà prendre decisions de continuïtat i avançar cap a la transferència d’aquests coneixements a la resta de cursos i/o cicles de l’escola. L’observació que ens ha portat a la reflexió, a l’obtenció d’uns resultats, a l’anàlisi dels mateixos, i a la discussió final, l’hem centrat en un grup pilot de 2n de primària de l’escola.es
dc.description.abstractThis article explains the beginning of a reflection process started during the course 2018-2019 in order to carry out and education improvement plan in the area of mathematics, and more specifically, regarding the aspect of problem solving. This process presents how a team of teachers from the primary school “Guillem de Mont-rodon” in Vic have reflected on the competencial work of mathematics as far as problem resolution is concerned. An analysis has been conducted of the improvement objectives, the formulation and design of new proposals, the follow-up and assessment of these proposals, to finish with the evaluation of the process and its results. The analysis of these results will allow us to make decisions on the continuity of this project and to proceed to transfer this knowledge to the rest of the school courses / cycles. The observation that has led us to this reflection, to the collection of results and their analysis, and eventually to the final discussion has been centred on a pilot group of 2nd grade students.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent29 p.es
dc.language.isocates
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonses
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.caes
dc.subject.otherMatemàtica -- Ensenyamentes
dc.subject.otherEnsenyament -- Innovacionses
dc.subject.otherEducació primàriaes
dc.titleReflexionem sobre com treballar la resolució de problemes matemàtics de manera competencial : una experiència a 2n de primàriaes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Except where otherwise noted, this item's license is described as https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint