Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Millora dels Ensenyaments de l’Educació Infantil i Primària
dc.contributor.authorTarrés Masnou, Roser
dc.date.accessioned2019-12-09T17:29:24Z
dc.date.available2019-12-09T17:29:24Z
dc.date.created2019
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/6093
dc.descriptionCurs 2018-2019es
dc.description.abstractAquest article s’enmarca dins del Màster interUniversitari de Millora dels Ensenyaments de l’Educació Infantil i Primària, Màster promogut pel Departament d’Educació amb l’objectiu de formar professionals que impulsin processos de millora i innovació a diferents escoles de la Catalunya Central. El projecte d’innovació i millora que presento s’ha portat a terme en una escola de 19 alumnes distribuïts en dues aules i parteix del treball intergeneracional amb la gent del poble per redescobrir i donar valor a un espai actualment en desús: els safareigs del poble. Aquest projecte interdisciplinari, per la mateixa necessitat (o exigència) de l’escola rural ha estat multinivell i bona part de les sessions fent co-docència; està inclòs dins del Programa del Departament d’Educació “Apadrinem el nostre Patrimoni” i del Pla d’entorn del Centre. Per tal d’implementar-lo s’han seguit les cinc fases que Lago, Onrubia & Huguet (2012) especifiquen en tot Procés d’innovació i millora, arribant al desenvolupament de totes elles, aspecte que facilita la reflexió, revisió i millora de la proposta plantejada per a la seva posterior consolidació.es
dc.description.abstractThis project of improvement and innovation has been applied with 19 students and started with the intergenerational work in the same village to rediscover and promote a forgotten public place: the town’s public washing place. This project is interdisciplinary due to the same needs and demands from this rural school. The project has taught students from different ages and levels and most of the sessions have been taught with more than one teacher in the classroom (co-teaching). This project is included within the programme from the department of education «sponsor our heritage: the washbasins of Can Martra» and from the environtmental project of the school. In order to put it into practice I have followed the 5 steps that Lago, Onrubia and Huguet (2012) specify in all innovation and improvement processes, reaching the development and promoting reflexion, revision and improvement of the proposals for its future consolidation.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent22 p.es
dc.language.isocates
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonses
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.caes
dc.subject.otherEnsenyament -- Innovacionses
dc.subject.otherPatrimoni històric -- Proteccióes
dc.subject.otherEducació primàriaes
dc.titlePla d'innovació i millora del projecte interdisciplinari "apadrinem el nostre patrimoni: els safareigs de can Martra"es
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses


Ficheros en el ítem

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca
Compartir en TwitterCompartir en LinkedinCompartir en FacebookCompartir en TelegramCompartir en WhatsappImprimir