Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Millora dels Ensenyaments de l’Educació Infantil i Primària
dc.contributor.authorRamirez Nieto, Begoña
dc.date.accessioned2019-12-09T17:35:34Z
dc.date.available2019-12-09T17:35:34Z
dc.date.created2019
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/6094
dc.descriptionCurs 2018-2019es
dc.description.abstractAquest article explica el procés de construcció conjunta centrat en la millora de la competència en llengua anglesa a partir de la implementació de la metodologia AICLE. La millora es troba en fase d’aplicació i segueix les cinc fases del model d’assessorament per a la millora de les pràctiques educatives de Lago, Onrubia i Huguet (2012). En aquest article s’exposa el procés que ha seguit el grup de treball per introduir les millores. El grup de treball ha aprofundit en el concepte AICLE i s’ha documentat per conèixer els elements clau d’aquesta metodologia. La idea fonamental d’aquesta metodologia, basada en l’ensenyament a partir del contingut, és que es dona prioritat al contingut així com ofereix la oportunitat de parlar i pensar als alumnes en un context significatiu utilitzant la llengua anglesa. Tanmateix, enriqueix el seu desenvolupament cognitiu i el seu bagatge cultural.es
dc.description.abstractThis paper describes a project aimed at improving students’ English competence in a primary school. The main objective is to enhance the English competence of the students through content-based teaching. The project follows the five steps of the advisory model to improve educational practices created by Lago, Onrubia i Huguet (2012). At present, the project is in the implementation phase. The working group elaborated on the concept of CLIL in order to know its key elements better. The fundamental idea behind this type of content-based teaching is that giving priority to content as well as the opportunity to speak and think in an authentic, significant and relevant way in a second language, not only improves the competence of the students in this language, but also enriches their cognitive development and cultural growth.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent21 p.es
dc.language.isocates
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonses
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.caes
dc.subject.otherEnsenyament -- Innovacionses
dc.subject.otherEducació primàriaes
dc.subject.otherAnglès -- Ensenyamentes
dc.titleIntroducció de la metodologia AICLE per millorar la competència en llengua anglesa dels alumnes de primàriaes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Except where otherwise noted, this item's license is described as https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint