Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorJuez Batllaura, Josep
dc.date.accessioned2020-08-31T11:02:17Z
dc.date.available2020-08-31T11:02:17Z
dc.date.created2020
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/6215
dc.descriptionCurs 2019-2020es
dc.description.abstractEn aquest treball de final de grau d’educació social pretenc investigar la influència que tenen les famílies segons l’estil parental amb les persones amb discapacitat intel·lectual que viuen en centres residencials, més concretament com afecta a la conducta adaptativa i les interaccions socials d’aquestes persones. Per poder realitzar la investigació he escollit analitzar tres casos que viuen a la llar Urpina de la Fundació Ampans de Manresa. Per aconseguir-ho he realitzat entrevistes a educadores i educadors del centre per poder conèixer les famílies i analitzar cada cas, i a la vegada, poder determinar a quin estil parental s’aproximen més. Tot seguit he observat les conductes adaptatives i les interaccions socials dels tres joves vinculats a les famílies que viuen a la llar. Finalment he analitzat els resultats obtinguts per determinar una relació entre els estils parentals, les conductes adaptatives i les interaccions socials que han mostrat cada cas.es
dc.description.abstractIn this final work of social education I intend to investigate the influence that families have according to parental style with people with intellectual disabilities living in residential centers, more specifically how it affects to their adaptive behaviour and social interaction. In order to carry out the research I decided to analyse three cases that are located in the Urpina area of the Ampans' Foundation of Manresa. To achieve this, I have interviewed educators from the centre with the aim of getting to know the families and study them in each case to determine to which parental style are closer to. Also I have been observing the adaptive behaviours and social interactions of these families' children who live in the school. Finally, I have analysed the results obtained as a means to determine the relationship between parental styles, adaptive behaviour and social interaction in each of the three cases.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent83 p.es
dc.language.isocates
dc.rightsTots els drets reservatses
dc.subject.otherDeficiència mentales
dc.subject.otherPares d'infants discapacitatses
dc.subject.otherInfluències parentalses
dc.titleInfluència dels estils parentals en les conductes adptatives i interaccions socials de les persones amb discapacitat intel·lectual que viuen en centres especialitzatses
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccesses


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint