Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorTordera Garrell, Helena
dc.date.accessioned2020-11-19T08:28:54Z
dc.date.available2020-11-19T08:28:54Z
dc.date.created2020-05-14
dc.date.issued2020-05-14
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/6332
dc.descriptionCurs 2019-2020es
dc.descriptionPremi Sebastià Àlvarez al millor Treball de Final de Grau de la UVic en l'àmbit educatiu
dc.description.abstractAquesta investigació es centra en una anàlisi sobre la participació de l’alumnat nouvingut a l’aula en una escola d’alta complexitat de tres casos específics de l’etapa d’Educació Primària. La hipòtesi de la recerca que em plantejo és: les estratègies que el mestre porta a terme a l’aula incideixen en la participació de l’alumnat nouvingut. També es plantegen quatre objectius a desenvolupar al llarg de la investigació. En el marc teòric es duu a terme una recerca sobre diferents autors per conèixer l’educació inclusiva, l’alumnat nouvingut i estratègies per fomentar la participació d’aquests alumnes a l’aula. I en el marc pràctic es duu a terme l’estudi de casos, avaluant la participació abans i durant una proposta amb treball cooperatiu. Els instruments utilitzats per recollir les dades són: el sociograma, el dibuix de la figura humana i les observacions.es
dc.description.abstractThis thesis is an analysis of newcomer students’ participation in a high-complexity primary school classroom. The research work is focused on three different cases of different ages. The main hypothesis is: the strategies that a teacher uses in a classroom have an impact on the newcomer student participation. Moreover, four goals are defined and developed along the investigation to check this though. In the theoretical framework can be found a wide research based in different authors in order to get to know about inclusive education, newcomer students and teaching strategies to encourage these students’ participation in the classroom. Straightaway, the practice framework includes the selected cases evaluation, which includes assessing the participation before and while presenting to each class a different proposal of cooperative work involving all the students. The tools that are used to collect all the information are: sociograms, drawing itself out and observations.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent79 p.es
dc.language.isocates
dc.rightsTots els drets reservatses
dc.subject.otherEducació inclusivaes
dc.subject.otherAlumnes -- Actitudses
dc.subject.otherAdaptació escolares
dc.titleAnàlisi de la participació de l'alumnat nouvingut a l'aula en una escola d'alta complexitates
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses


Fitxers en aquest element

 
 

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Comparteix a TwitterComparteix a LinkedinComparteix a FacebookComparteix a TelegramComparteix a WhatsappImprimeix