Mostrar el registro sencillo del ítem
Anàlisi de la participació de l'alumnat nouvingut a l'aula en una escola d'alta complexitat
dc.contributor | Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes | |
dc.contributor.author | Tordera Garrell, Helena | |
dc.date.accessioned | 2020-11-19T08:28:54Z | |
dc.date.available | 2020-11-19T08:28:54Z | |
dc.date.created | 2020-05-14 | |
dc.date.issued | 2020-05-14 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10854/6332 | |
dc.description | Curs 2019-2020 | es |
dc.description | Premi Sebastià Àlvarez al millor Treball de Final de Grau de la UVic en l'àmbit educatiu | |
dc.description.abstract | Aquesta investigació es centra en una anàlisi sobre la participació de l’alumnat nouvingut a l’aula en una escola d’alta complexitat de tres casos específics de l’etapa d’Educació Primària. La hipòtesi de la recerca que em plantejo és: les estratègies que el mestre porta a terme a l’aula incideixen en la participació de l’alumnat nouvingut. També es plantegen quatre objectius a desenvolupar al llarg de la investigació. En el marc teòric es duu a terme una recerca sobre diferents autors per conèixer l’educació inclusiva, l’alumnat nouvingut i estratègies per fomentar la participació d’aquests alumnes a l’aula. I en el marc pràctic es duu a terme l’estudi de casos, avaluant la participació abans i durant una proposta amb treball cooperatiu. Els instruments utilitzats per recollir les dades són: el sociograma, el dibuix de la figura humana i les observacions. | es |
dc.description.abstract | This thesis is an analysis of newcomer students’ participation in a high-complexity primary school classroom. The research work is focused on three different cases of different ages. The main hypothesis is: the strategies that a teacher uses in a classroom have an impact on the newcomer student participation. Moreover, four goals are defined and developed along the investigation to check this though. In the theoretical framework can be found a wide research based in different authors in order to get to know about inclusive education, newcomer students and teaching strategies to encourage these students’ participation in the classroom. Straightaway, the practice framework includes the selected cases evaluation, which includes assessing the participation before and while presenting to each class a different proposal of cooperative work involving all the students. The tools that are used to collect all the information are: sociograms, drawing itself out and observations. | es |
dc.format | application/pdf | es |
dc.format.extent | 79 p. | es |
dc.language.iso | cat | es |
dc.rights | Tots els drets reservats | es |
dc.subject.other | Educació inclusiva | es |
dc.subject.other | Alumnes -- Actituds | es |
dc.subject.other | Adaptació escolar | es |
dc.title | Anàlisi de la participació de l'alumnat nouvingut a l'aula en una escola d'alta complexitat | es |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | es |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | es |