Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Empresa i Comunicació
dc.contributor.authorGallach López, Núria
dc.date.accessioned2020-12-11T11:46:09Z
dc.date.available2020-12-11T11:46:09Z
dc.date.created2020-05
dc.date.issued2020-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/6372
dc.descriptionCurs 2019-2020es
dc.description.abstractAquest Treball Final de Grau consta d’un Pla de Màrqueting sobre l’empresa de moda Desigual, el qual es basa en llançar una col·lecció de moda sostenible per dona la primavera/estiu del 2021, juntament amb iniciatives que ajudin a contribuir amb el medi ambient. Desigual és una empresa la qual des dels últims anys està perdent moltes vendes degut a la seva competència, que és capaç d’oferir tendències a preus baixos. És per això que actualment, Desigual busca noves oportunitats de negoci i ampliar el seu target. L’objectiu del Pla de Màrqueting doncs, és llançar una col·lecció de moda sostenible per obrir-se a nous mercats i acostar-se més a la seva competència, ja que aquesta ja ofereix des de fa uns anys col·leccions sostenibles i Desigual perd molt avantatge al respecte.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent196 p.es
dc.language.isocates
dc.rightsTots els drets reservatses
dc.subject.otherDisseny de modaes
dc.subject.otherModa -- Aspectes ambientalses
dc.titlePla de màrqueting: desigual llança una col·lecció càpsula de moda sostenible per dona (primavera/estiu 2021)es
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint