Anàlisi de les interaccions a l'aula en dos projectes de coneixement del medi natural
Author
Other authors
Publication date
2020-05-15Abstract
Aquesta recerca es centra en l’anàlisi de la interacció que sorgeix dins de dues aules de Primària, concretament a l’aula de 3r i 4t. Ambdues, treballen amb un projecte de ciències experimentals diferent. Les dades obtingudes provenen de l’escola on vaig realitzar l’estada de Pràctiques III l’any 2020. Per aquesta raó, les dades recollides provenen de dues aules diferent, ja que aprofitant l’estada vaig creure convenient analitzar la tasca docent amb més d’un mestre/a. L’estudi també té en compte la interacció entre alumnes, els rols que adopten en relació a les tasques proposades, la dinàmica d’aula, la tipologia de tasques, i l’actitud dels mestres en relació a les idees de l’alumnat.
This research is based on the analysis that takes place inside two classrooms of primary, in particular, the third and fourth grade classes. Both of them, work on a different science experimental project. The obtained data comes from the school where I did my practices in the year 2020. For this reason, the collected data comes from two different classrooms. Taking advantage of my practices I thought conveniently to analyse the task with more than one teacher. The study also takes into account the interaction between students. The roles that they adopt in relation to the given tasks, the dynamics of the classroom, the typology of the tasks, and the attitude that teachers have in relation to the student’s ideas.
Document Type
Project / Final year job or degree
Language
Catalan
Keywords
Pràctiques pedagògiques
Interacció educativa -- Educació primària
Pages
67 p.
Note
Curs 2019-2020
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Except where otherwise noted, this item's license is described as https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca