Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorMontesinos Orta, Judit
dc.date.accessioned2020-12-14T19:17:53Z
dc.date.available2020-12-14T19:17:53Z
dc.date.created2020-05
dc.date.issued2020-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/6378
dc.descriptionCurs 2019-2020es
dc.description.abstractResearch in SLA has been exploring how to foster speaking in an EFL classroom for years. In this sense, the role of formulaic language is key to improve students’ communication and language competence. Studies conducted by Myles (2014), Wood (2002) and Nation and Newton (2008) state that formulaic sequences have an important impact on learner’s oral production and enhance their motivation towards communicative situations. This paper aims to investigate the effectiveness of formulaic language in an EFL (English as a Foreign Language) classroom in a Catalan context. Data was collected by means of a pedagogical intervention done with students from first of primary and pre/post-tests were used to analyse the learners’ progress. Findings seem to suggest that formulaic sequences play a significant role in L2 learners with short time of exposure to the language.es
dc.description.abstractLa recerca sobre l’adquisició de segones llengües fa anys que explora com afavorir la parla en una aula on l’anglès es treballa com a llengua estrangera. En aquest sentit, el paper que tenen les fórmules lingüístiques és clau per millorar la comunicació i la competència lingüística. Els estudis realitzats per Myles (2014), Wood (2002) i Nation & Newton (2008), demostren que les seqüències prefabricades tenen un impacte important a l’hora de promoure les produccions orals de l’aprenent i en incentivar la seva motivació envers les situacions comunicatives. Aquest treball pretén investigar l’eficàcia de les fórmules lingüístiques en una aula on es treballa l’anglès com a llengua estrangera, en el context català. Les dades es van obtenir mitjançant una intervenció pedagògica amb estudiants de primer de primària i es va utilitzar un test inicial i final per a analitzar el progrés dels aprenents. Els resultats suggereixen que les seqüències prefabricades tenen un paper important en els estudiants d’una segona llengua amb poca exposició a aquesta.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent40 p.es
dc.language.isoenges
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonses
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.caes
dc.subject.otherLlengua segona -- Adquisicióes
dc.titleFostering speaking in the EFL classroom: the role of formulaic language in low proficiency L2 learners of Englishes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Except where otherwise noted, this item's license is described as https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint