Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorMateos Rius, Laia
dc.date.accessioned2020-12-21T18:01:02Z
dc.date.available2020-12-21T18:01:02Z
dc.date.created2020-05
dc.date.issued2020-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/6382
dc.descriptionCurs 2019-2020es
dc.description.abstractAquest estudi es centra en la relació entre el mètode d’ensenyament de les fraccions d’una escola del Gironès i el grau de comprensió d’aquest concepte en els seus alumnes. Les dades obtingudes provenen d’un qüestionari realitzat pels alumnes de 6è que van a aquesta escola des d’educació infantil i de dues entrevistes realitzades a dues mestres de l’escola. La finalitat d’aquest estudi és saber si la metodologia que utilitza l’escola ajuda als seus alumnes a comprendre el concepte de fracció i de fraccions equivalents. Les conclusions indiquen el grau de comprensió dels alumnes en referència a aquests dos conceptes tenint en compte les respostes i les justificacions que han donat en el qüestionari. Aquestes respostes han estat comparades amb el que diuen diferents autors, com són: S.J. Lamon (2012), P. Flores i M. Torralbo (2011), D.M. Clarke, A. Roche i A. Mitchell (2008) o J. A. Van de Walle, K. S. Karp & J. M. Bay-Williams (2013).es
dc.description.abstractThis study focuses on the relationship between the method of teaching the fractions in a school in Gironès region and the degree of understanding of this concept in its students. The data obtained comes from a questionnaire conducted by 6th graders who go to this school from early childhood education and from two interviews conducted with two teachers from the school. The purpose of this study is to find out if the methodology used by the school helps its students to understand the concept of fraction and equivalent fractions. The conclusions indicate the degree of understanding of the students about these two concepts taking into account the answers and justifications they have given in the questionnaire. These responses have been compared to what different authors say, such as: S.J. Lamon (2012), P. Flores & M. Torralbo (2011), D.M. Clarke, A. Roche & A. Mitchell (2008) or J. A. Van de Walle, K. S. Karp & J. M. Bay-Williams (2013).es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent80 p.es
dc.language.isocates
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonses
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.caes
dc.subject.otherMatemàtica -- Ensenyamentes
dc.subject.otherPràctiques pedagògiqueses
dc.titleEfectivitat del mètode d'ensenyament de les fraccions en una escola respecte al grau de comprensió d'aquest concepte en els alumneses
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses


Fitxers en aquest element

 

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca
Comparteix a TwitterComparteix a LinkedinComparteix a FacebookComparteix a TelegramComparteix a WhatsappImprimeix