Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorRodriguez Carbonell, Cristina
dc.date.accessioned2020-12-21T18:14:46Z
dc.date.available2020-12-21T18:14:46Z
dc.date.created2020-05
dc.date.issued2020-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/6383
dc.descriptionCurs 2019-2020es
dc.description.abstractEl següent treball tracta el tema de la relació que hi ha entre la música i els colors amb dos objectius generals molts clars. El primer de tot, pretén comprovar la relació de la teoria dels colors de Kandinski amb l’associació de diverses audicions que va realitzar Amelia Alonso. En segon lloc, pretén mirar la relació que hi ha entre diversos colors i les notes musicals de l’escala de C major. Per tal de poder portar a terme aquesta investigació s’han utilitzat un model d’estudi quantitatiu, on hi ha participat 38 subjectes de 9 anys. Els resultats obtinguts han estat recollits a partir de dues enquestes en línia.es
dc.description.abstractThe following work addresses the relationship between music and colours with two clear main purposes. First of all, it aims to test the connection of Kandinsky's colour theory with the association of several auditions that Amelia Alonso realised. In the second place, it aims to look at the relationship that there is among various colours and the musical notes of the C major scale. In order to be able to carry out this inquest, a quantitative study model was used, in which 38 9-year-old subjects participated. The results obtained have been collected from two online questionnaires.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent74 p.es
dc.language.isocates
dc.rightsTots els drets reservatses
dc.subject.otherColors -- Educació primàriaes
dc.subject.otherMúsica -- Educació primàriaes
dc.titleRelació entre la música i el color a quart cicle de primàriaes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint