Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorMoya Martínez, Glòria
dc.date.accessioned2020-12-21T18:25:27Z
dc.date.available2020-12-21T18:25:27Z
dc.date.created2020-05
dc.date.issued2020-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/6385
dc.descriptionCurs 2019-2020es
dc.description.abstractLa societat del nostre país cada vegada és més diversa i això es reflexa a l’escola. Per això, els centres educatius també cada vegada són més diversos i han de pensar com atendre tot l’alumnat dins del marc de la inclusió. Per aquesta raó les escoles d’infantil i primària han de pensar en noves estratègies metodològiques per atendre tot l’alumnat. N’hi ha diferents i en aquest treball em centro en l’anàlisi d’un estratègia: la codocència. Aquesta és una estratègia metodològica universal des d’un enfocament educatiu en el qual dos docents treballen coactivament i coordinadament per ensenyar conjuntament a l’alumnat. Per tant, aquest treball de final de grau, pretén analitzar l’estratègia de la codocència com a estratègia per a la inclusió escolar en una escola en concret de la comarca d’Osona. Aquesta recerca m’ha permès conèixer quins són els seus punts forts i els seus punts febles a través de l’observació d’aquesta estratègia.es
dc.description.abstractThe society of our country increasingly more diverse, and this is reflected in schools. As a result, schools are also becoming more diverse, requiring to think about how to assist all students within an inclusive framework. For this reason, kindergartens and primary schools need to conceive of new methodological strategies to help all students. There are different types, but in this paper, I will focus on the analysis of the coteaching strategy. This is a universal methodological strategy from an educational approach in which two teachers work coercively and in a coordinated way to teach students together. Therefore, this final project aims to analyze the strategy of co-teaching as a strategy for school inclusion in a specific school in the Osona region. This research has allowed me to know its strengths and weaknesses through the observation of this strategy. Key words: co-teaching/team teaching, two teachers in the same classe, education strategy, inclusion, primary school.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent144 p.es
dc.language.isocates
dc.rightsTots els drets reservatses
dc.subject.otherDocència en equipes
dc.subject.otherEducació inclusivaes
dc.subject.otherEducació primàriaes
dc.titleAnàlisi de la codocència com estratègia per a la inclusió a tres aules de primàriaes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses


Ficheros en el ítem

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Compartir en TwitterCompartir en LinkedinCompartir en FacebookCompartir en TelegramCompartir en WhatsappImprimir