dc.contributor | Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes | |
dc.contributor.author | Villanueva Molas, Núria | |
dc.date.accessioned | 2020-12-22T12:53:11Z | |
dc.date.available | 2020-12-22T12:53:11Z | |
dc.date.created | 2020-05 | |
dc.date.issued | 2020-05 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10854/6390 | |
dc.description | Curs 2019-2020 | es |
dc.description.abstract | S’ha portat a terme una anàlisi de la pràctica del cant coral en tres àmbits diferents com són l’Escola Mossèn Cinto de Folgueroles, l’Escola de Música de Manlleu i l’Escolania de Montserrat. Per fer-ho, s’han plantejat diversos ítems com poden ser la situació geogràfica, el número de cantaires, les metodologies que s’apliquen i el repertori, entre d’altres. A partir de la recerca qualitativa, és a dir, l’observació i les entrevistes, s’han analitzat aquests aspectes d’una manera objectiva i coherent. | es |
dc.description.abstract | An analysis of choral singing has been carried out in three different schools: Mossen Cinto School from Folgueroles, Music School from Manlleu and Escolania de Montserrat. In order to do it, I analysed geographical situation, number of singers per institution, methods applied, repertoire, amongst others. In addition, I also observed and interviewed teachers from the different schools. This data helped me to gain an insight into how the schools function and also to compare them. | es |
dc.format | application/pdf | es |
dc.format.extent | 66 p. | es |
dc.language.iso | cat | es |
dc.rights | Tots els drets reservats | es |
dc.subject.other | Cant coral per a infants | es |
dc.subject.other | Música -- Educació primària | es |
dc.subject.other | Aprenentatge -- Treball en equip | es |
dc.title | Anàlisi del cant coral en tres àmbits diferents: Escola Mossèn Cinto de Folgueroles, Escola de Música de Manlleu i Escolania de Montserrat | es |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | es |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/closedAccess | es |