Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorVillanueva Molas, Núria
dc.date.accessioned2020-12-22T12:53:11Z
dc.date.available2020-12-22T12:53:11Z
dc.date.created2020-05
dc.date.issued2020-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/6390
dc.descriptionCurs 2019-2020es
dc.description.abstractS’ha portat a terme una anàlisi de la pràctica del cant coral en tres àmbits diferents com són l’Escola Mossèn Cinto de Folgueroles, l’Escola de Música de Manlleu i l’Escolania de Montserrat. Per fer-ho, s’han plantejat diversos ítems com poden ser la situació geogràfica, el número de cantaires, les metodologies que s’apliquen i el repertori, entre d’altres. A partir de la recerca qualitativa, és a dir, l’observació i les entrevistes, s’han analitzat aquests aspectes d’una manera objectiva i coherent.es
dc.description.abstractAn analysis of choral singing has been carried out in three different schools: Mossen Cinto School from Folgueroles, Music School from Manlleu and Escolania de Montserrat. In order to do it, I analysed geographical situation, number of singers per institution, methods applied, repertoire, amongst others. In addition, I also observed and interviewed teachers from the different schools. This data helped me to gain an insight into how the schools function and also to compare them.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent66 p.es
dc.language.isocates
dc.rightsTots els drets reservatses
dc.subject.otherCant coral per a infantses
dc.subject.otherMúsica -- Educació primàriaes
dc.subject.otherAprenentatge -- Treball en equipes
dc.titleAnàlisi del cant coral en tres àmbits diferents: Escola Mossèn Cinto de Folgueroles, Escola de Música de Manlleu i Escolania de Montserrates
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccesses


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint