Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorCompte Roca, Elisabet
dc.date.accessioned2021-01-08T13:03:54Z
dc.date.available2021-01-08T13:03:54Z
dc.date.created2020-05
dc.date.issued2020-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/6405
dc.descriptionCurs 2019-2020es
dc.description.abstractEnglish has become a global language of communication and reading is one of the skills learners need to master in order to be competent users. Moreover, nowadays written language is a feature of the human environment, thus this leads to trying to make sense of it through reading. This study aims to examine the process of learning to read in English in an international school in Finland. For this purpose, second grade teachers from an international Finnish school were asked to answer a questionnaire about their opinions and perceptions towards learning to read in English. Additionally, systematic observations were carried out considering different reading practices at this school. The results drew attention to offering a literate environment to the learners, consider them competent readers and use interactions purposefully in literacy lessons. Therefore, the study presents a perspective on learning to read in English in a specific context.es
dc.description.abstractL’anglès ha esdevingut una llengua global pel que fa a la comunicació i llegir és una de les habilitats que els seus aprenents necessiten controlar per tal de ser-ne usuaris competents. Així mateix, actualment el llenguatge escrit és una característica de l’entorn humà, aquest fet porta a intentar trobar-hi sentit a través de la lectura. Aquest estudi procura examinar el procés d’aprendre a llegir en anglès en una escola internacional de Finlàndia. Per aquest motiu, es va demanar a mestres de segon d’educació primària d’una escola internacional finesa que responguessin un qüestionari sobre les seves opinions i percepcions en relació a aprendre a llegir en anglès. A més, es van dur a terme observacions sistemàtiques de diferents pràctiques de lectura a l’escola. Els resultats van destacar la importància d’oferir un entorn de lectoescriptura als aprenents, considerar-los lectors competents i utilitzar les interaccions intencionadament a les classes de lectoescriptura. Conseqüentment, l’estudi presenta una perspectiva d’aprendre a llegir en anglès en un context específic.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent23 p.es
dc.language.isoenges
dc.rightsTots els drets reservatses
dc.subject.otherInfants -- Llibres i lecturaes
dc.subject.otherAnglès en l'ensenyamentes
dc.titleThe process of learning to read in English in second grade in an international school in Finlandes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses


Ficheros en el ítem

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Compartir en TwitterCompartir en LinkedinCompartir en FacebookCompartir en TelegramCompartir en WhatsappImprimir