Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorComajoan Compte, Laura
dc.date.accessioned2021-01-08T13:28:24Z
dc.date.available2021-01-08T13:28:24Z
dc.date.created2020-05
dc.date.issued2020-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/6408
dc.descriptionCurs 2019-2020es
dc.description.abstractIn the last few years, the introduction of English as a second language into Infant Education in Catalan schools has experienced an important growth. A principal reason is because of the belief that young children are natural language acquirers. Nevertheless, without their environment’s stimulus this development would not be possible. This study has as its main objective to discover if the teaching of English as a foreign language can be applied to Montessori and Decroly methods. The research has been carried out through observations in two Montessori schools and in one Decroly school. Also, three interviews have been done to one member of each school. Another tool of this research is data collection from the school’s website. The results of this study are presented in this paper.es
dc.description.abstractEn els darrers anys, la introducció de l’anglès com a aprenentatge de la segona llengua a l’educació infantil a les escoles catalanes ha experimentat un creixement important. Una raó principal és degut a la creença que els infants són adquirents d’idiomes naturals. Tot i això, sense l’estímul del seu entorn aquest desenvolupament no seria possible. Aquest estudi té com a objectiu descobrir si l’ensenyament de l’anglès com a llengua estrangera pot ser aplicat als mètodes Montessori i Decroly. La recerca s'ha fet a través d’observacions en dues escoles Montessori i una escola Decroly. A més, també s’han dut a terme tres entrevistes a un membre de cada escola. Un altre instrument de recerca ha set l’anàlisi de documents, extret de les pàgines web dels centres. Els resultats extrets de l'estudi es presenten en aquest treball.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent104 p.es
dc.language.isoenges
dc.rightsTots els drets reservatses
dc.subject.otherMontessori, Mètode dees
dc.subject.otherLlengua segona -- Adquisicióes
dc.subject.otherAnglès en l'ensenyamentes
dc.subject.otherDecroly, Mètodees
dc.subject.otherPràctiques pedagògiqueses
dc.titleTeaching English to very young learners through Montessori and Decroly methodses
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint