Mostra el registre parcial de l'element
Pedagogies de l'aprenentatge i educació inclusiva a primària
dc.contributor | Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes | |
dc.contributor.author | Piqueras Andrés, Uriel | |
dc.date.accessioned | 2021-01-13T12:39:16Z | |
dc.date.available | 2021-01-13T12:39:16Z | |
dc.date.created | 2020-05-15 | |
dc.date.issued | 2020-05-15 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10854/6453 | |
dc.description | Curs 2019-2020 | es |
dc.description.abstract | Aquest treball busca, per una banda, investigar la metodologia pedagògica de l’escola el Martinet per entendre els seus fonaments teòrics i, per altra banda, observar i analitzar l’impacte d’aquesta en els infants que pateixen exclusió social. Per fer-ho es partirà d’una base teòrica en la qual, s’analitzarà, en primer lloc, l’origen de l’escola i les pedagogies que fonamenten el projecte i, en segon lloc, els elements d’exclusió que es donen amb més freqüència a la nostra societat: gènere, classe, raça i capacitats i la seva relació amb la institució escolar. Després de la fonamentació teòrica, s’explicarà l’estudi de cas a partir de dues entrevistes fetes a les mestres d’aquesta escola i sis observacions. Finalment, el treball acabarà amb una anàlisi dels resultats, la interpretació i les conclusions que se n’extreuen. | es |
dc.description.abstract | The main purpose is to investigate the pedagogical methodology of “El Martinet”, in order to understand their theoretical statements. The second goal of this paper is to analyze how this pedagogical tendency specifically is tied to social exclusion. In order to complete this task, this paper draws from a theoretical base. In which, it is analyzed, firstly the origin of the school and the pedagogies that influenced this particular project and secondly, the frequent mechanisms of exclusion: gender, class, race and abilities, and how those function in “El Martinet”. After this theoretical basis, the “study case” will be explained based on two teacher interviews and six observations. Finally, it will conclude with an analysis of the results of the “study case” investigation and the conclusions that are drawn from them. | es |
dc.format | application/pdf | es |
dc.format.extent | 133 p. | es |
dc.language.iso | cat | es |
dc.rights | Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons | es |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca | es |
dc.subject.other | Educació inclusiva | es |
dc.subject.other | Pràctiques pedagògiques -- Educació primària | es |
dc.title | Pedagogies de l'aprenentatge i educació inclusiva a primària | es |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | es |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | es |