Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorColl Perdiguer, Ferran
dc.date.accessioned2021-01-15T16:46:12Z
dc.date.available2021-01-15T16:46:12Z
dc.date.created2020-05
dc.date.issued2020-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/6462
dc.descriptionCurs 2019-2020es
dc.description.abstractEn el present treball es fa una investig ació de tipus quantitativa de nivell compartiu, en el qual s analitz a el nivell de desenvolupament moral de dues mostres: els estudiants de primer i els estudiants de quart de l grau de psicologia de la Universitat de Vic. Més concretament, a través de l aplicació de la trad ucció validada a l castellà de l i nstrument DIT Defining Issues Test s analitza en quins est adis del desenvolupament m oral de Kohlberg es situen ambdós grups. Els resultats d aquesta recerca evidencien diferències significatives entre els estudiants de p rimer i quart en el nivell de raonament moral pre convencional (estadi 2) i convencional (estadi 3 i 4) però no en el ra o nament moral post convencional ( escala P ).es
dc.description.abstractIn the present work , a quantitative research of a comparative level is carried out, in which the level of moral develo p m ent of two samples is analysed : first year stud ents and fourth year students of the psychology degree at the University of Vic. More specifically, through the ap plication of the validated Sp anish translations of the D IT i nstrument, Defining Issues Test, i t is analysed at what stages of Kohlberg s moral development both groups are located. The results of this research show significant difference s between first and fourth year students in the level of pre conventional (stage 2) and conventional (stage 3 an d 4) moral reaso ning but not in the post-conventional moral reasoning ( P s cale).es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent67 p.es
dc.language.isocates
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonses
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.caes
dc.subject.otherDesenvolupament morales
dc.subject.otherEstudiants universitaris -- Psicologiaes
dc.titleEl nivell de desenvolupament moral dels estudiants de primer i quart de Psicologiaes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses


Ficheros en el ítem

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca
Compartir en TwitterCompartir en LinkedinCompartir en FacebookCompartir en TelegramCompartir en WhatsappImprimir